Se fuld version : Er det ikke mere sikkert hvis man ...
Shi-n0-bi
10-19-2004, 10:16 PM
downloader filer gennem en eller to israelske proxy servere? Så kan APG da ikke finde mig, kan de?
Christian
10-20-2004, 05:23 PM
downloader filer gennem en eller to israelske proxy servere? Så kan APG da ikke finde mig, kan de?
Hvis der er tale om anonyme proxy servere kan de ikke spore dig, men hvis der er tale om almindelige proxy-servere kan du nemt spores da disse holder log-filer.
HANSI
10-23-2004, 05:26 PM
Er det helt umuligt at blive opdaget af APG hvis man bruger en anonym proxyserver som man finder via en af de mange lister over proxy-severe på nettet?
Og hvis Ja: Hvorfor er der så ikke flere der gør det?
Christian
10-23-2004, 05:47 PM
Er det helt umuligt at blive opdaget af APG hvis man bruger en anonym proxyserver som man finder via en af de mange lister over proxy-severe på nettet?
Ja
Fordi de er så langsomme at det ikke kan betale sig.
Chron
10-27-2004, 06:53 PM
Det eneste proxies virkelig kan svare sig til er til chat programmer hvor du evt vil holde dig anonym, eller vil udenom en ban -
ELLER hvis du hacker.
Til download er proxies ubrugelige. In my opinion anyway.
Hylle
10-27-2004, 09:01 PM
Ja
Fordi de er så langsomme at det ikke kan betale sig.
Er det kun muligt at se om en proxy holder logs, andet end lige at smide en mail til dem?
Hehe det kunne jo også være at APG lige tager en lille tur til Israel og spørg om de ikke lige må tag en sniffer på proxyen :)
Chron
10-27-2004, 09:32 PM
Jep, deres ord er sådan set din eneste garanti. Derudover er der særlige regler i israel vedr downloading osv, så israelske proxies burde være pænt sikre.
berzerk
10-30-2004, 07:28 PM
Hvor finder man en israelsk proxy?
Og hvor meget vil det nedsætte download tiden?
Christian
10-30-2004, 09:03 PM
Hvor finder man en israelsk proxy?
For det første er en israelsk proxy ikke mere sikker end en som f.eks. stammer fra Danmark. Det har intet med sagen af gøre. Hvis du ikke har forstand på proxier i den forstand, vil jeg fraråde at du begynder at benytte dig af dem før du har læst på din lektie.
Brug google.dk og søg efter proxier hvordan de virker etc.
Og hvor meget vil det nedsætte download tiden?
Det er individuelt, men det er som regel ret meget.
Chron
11-01-2004, 10:45 AM
Det var ikke ment som at man kun skal bruge israelske proxies fordi de er mere sikre - understreger blot at de er sikre.
Der er ikke organer i Israel såsom APG, og der er ikke rigtigt nogen decideret lovgivning omkring downloading af ting, sådan som jeg har forstået det.
Derudover tror jeg også at det er utroligt svært at få udleveret data fra en israelsk server igennem deres retssystem.
Men jeg vil ikke tale imod at andre proxies er sikre. Understreger blot at så vidt som jeg ved, er israelske proxies ganske udmærkede : o)
Hvis man skal opsummere hvordan en proxy fungerer, så er det med store træk at der bliver oprettet en forbindelse mellem dig og proxyen.
Herfra, kan du så foretage en række ting såsom internet surfing, IRC chat og downloading.
Alt dette bliver så først ført til din proxy, og herfra bliver den sendt videre til dig.
Dette gør, som Christian nævnte, at din download hastighed ofte bliver sat kraftigt ned.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.