PDA

Se fuld version : Dungeons and Dragons

Ladaris
10-19-2004, 07:22 PM
Halløj der ude!!
Jeg ved ikke helt om det er det rigtige forum at spørge om det her i.
Jeg leder efter D&D 3.5 Regelbøgerne til download på pdf eller lign. format. Jeg er nemlig en rigtig fattigrøv, og har ikke råd til at købe dem. Er der nogen der ude der kan give et svar til hvor jeg kan finde dem? Jeg har selv søgt på Ares (Filesharing), google (ok, regnede ikke med at finde noget der) og The Pirate Bay. Kunne ikke finde nogen af dem.
Er der nogen der ude der kan svare hvor jeg kan finde regelbøgerne gratis?

PackedManiac
10-19-2004, 09:05 PM
Du kan finde gratis regelbøger derude. Jeg spiller ikke selv rollespil, men holder meget af Dark Sun realmet, og jeg mener at man kan downloade det nye regelsæt for den verden via den nu officielle hjemmeside (gratis og lovligt).

Ellers kan du finde de andre på diverse fildelingstjenester...

Ladaris
10-19-2004, 09:15 PM
Mange tak for svaret, men jeg kan bedst lide D&D 3.5 (De normale). Man kan helt lovligt downloade de ældre regelbøger (1.0+2.0), men dem synes jeg ikke der er så meget ved. Du skrev at man kan finde dem jeg leder efter på fildelings services, men det har jeg allerede prøvet på Ares... Tror du der er andre der kan bruges?

PackedManiac
10-19-2004, 09:27 PM
Der findes andre fildelings tjenester end Ares... prøv at kigge lidt rundt på Slyck og find alternativer.

Du kan også downloade D&D 3.5 regelbøgerne til Dark Sun, men det er jo også forbi at det ikke længere bliver understøttet af Wizard eller hvem det nu end er der har rettighederne til det.

jon1ya
10-21-2004, 08:15 AM
Jeg synes jeg kan huske at være stødt på en masse af den slags via emule.

Ladaris
10-22-2004, 08:14 PM
TAK!!! MANGE, MANGE, MANGE TAK!!!!!!
JEG FANDT DET SQ!!!!!
TAK eMule!!!!!!!!!
TAK jon1ya!!!!!
TAK ALLESAMMEN!!!
GLÆDELIG OM 2 MÅNEDER JUL!!!!