PDA

Se fuld version : Film afspiller og stopper så, men minut tal kører stadig

Bobo
10-18-2004, 11:12 PM
Godaften.

Jeg har lige lånt mig en film, men når jeg prøver at køre den så starter den op, flot og ingen problemer der. Der er lyd og billede står klart. Introen begynder at køre og så pludselig fryser billede fast, som om at den loader, men den bliver der bare.
Har prøvet at lade den stå i en 5-6 minutter, men den rykker sig ikke en tomme.

Men det spøjse er, at jeg tror at den stadig kører, for det minut tal der står nederst på Media Player f.eks. (04 / 1.54) stadig kører.
Jeg venter hele tiden på at den skal komme i gang igen, men ak jeg tror ikke at den gør det og hvis den skulle gøre det, så ville der tage en del tid.

Jeg har den codec pakke som jeg altid har kørt med, og den virker. Jeg har ikke de store intentioner om at udskifte den, for jeg vil gerne undgå problemer.
Jeg bruger Nimo Codec Pack DivXG400 2.6 og den har altid virket for mig, men nu, nu går den bare i stå, og Windows Media Player 6.4

Jeg har prøvet på nogle af mine andre film, og de kører som de skal. Ingen problemer, ingen loade tid.

Nogle der har et forslag på hvad jeg skal gøre for at komme rundt om dette problem?

Kokus fugl
10-19-2004, 01:56 PM
Vis det er en dvd film fu har lejet/lånet fra blockbuster. så skal du tage ned og sige du ikke kan se den..! Eller du kan prøve at hente "Ace mega codec pack" har ikke haft nogen problemmer med den.!

Bobo
10-19-2004, 02:14 PM
Det er ikke en film jeg har lejet, men lånt af en ven, og det er ikke en "købt" DVD film :oops:

Men jeg vil prøve at downloade den mega pakke der og så se om det gør fremskridt... Tak for hjælpen

j0ppeman
10-19-2004, 03:15 PM
Det er nok en dårlig brænding. Har lige haft samme problem med en dansk subbed version af I, Robot. Den stopper, men minuttælleren kører videre.

j0ppeman
10-19-2004, 03:16 PM
Eller måske er cd'en/dvd'en bare ridset eller lidt smudset...

nimarq
11-06-2004, 09:05 PM
Guide til rensning af CD/DVD'er.
Først så kan du gnide fingrene henover for at rense den. Hvis dette ikke er nok kan der cremes på discen, hvorefter den tørres af i trøjen. Hvis der stadig er problemer så plejer sandpapir at klare ujævnheder på _alle_ overflader snildt, omend jeg personligt vil anbefale Vanish Oxi. Det fjerner snavs og pletter suverænt.

-nimarq out :)

nimarq
11-06-2004, 09:06 PM
Vinkelsliber kan bruges til at køre sandpapiret hurtigere henover fladen.