Se fuld version : Problemer med Azureus
kakaomanden
10-18-2004, 10:37 PM
Hey Jeg har et kæmpe problem når jeg bruger Azureus. Når jeg har startet programmet op og gået igang med at hente fryser computeren fast inden for kort tid... Hvad kan dette iritationsmoment skyldes??
SuperNeo
10-18-2004, 11:00 PM
Hvad er din Computer Specifikationer ?
Ram størrelse ? CPU størrelse ? osv..
Hvilke programmer kører du samtidig med Azureus ?
Hvilken firewall bruger du ? hvis du bruger nogen..
Har du opdateret til SP2 ?
Hvilken Java har du installeret ? MS-Java eller Sun Microsystems ?
Har du ændret noget ved Azureus efter du installeret det ?
kakaomanden
10-19-2004, 10:00 AM
Min computer er en Pentium 4 HT 3,2 på et Asus P4c800-e Deluxe sammen med 1024 mb ram..
Jeg kører ikke med nogen programmer samtidig med Azureus ud over dem jeg plejer. Altså det har kørt fejlfrit i ca. 1 uge...
Jeg bruger Trend Micro Internet Security og har installeret SP2 fornylig.. Men Azureus har kørt med det uden problemer ca. 1 uge.
Ja det er Sun Microsystems Java jeg bruger...
Kan en Bios update have noget med mine problemer at gøre?? Synes dog ikke det skulle være det...
chicken
12-04-2004, 12:46 PM
Hey Jeg har et kæmpe problem når jeg bruger Azureus. Når jeg har startet programmet op og gået igang med at hente fryser computeren fast inden for kort tid... Hvad kan dette iritationsmoment skyldes??
Jeg har samme problem med min ene computer...
Den virkede nok i ca. 1 måned hvor efter den begynder at fryse når jeg laver noget med Azureus...
Men jeg har også installeret det på min bærbar og der køre det som det skal...
nix0n
12-17-2004, 09:33 PM
jeg har også præcis samme problem. Jeg var ved at starte en tråd om det men jeg brugte søg knappen ;).
Jeg har.
AMD Athlon 3200+ (IKKE 64 BIT)
512 MB DDR Ram
Norton Personal Firewall
Sun Microsys. Java.
nix0n
12-17-2004, 09:34 PM
Efter problemer med azureus, har jeg også overvejet til at skifte klient !
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.