Se fuld version : Playstation one på Xbox
Ezekiel
10-18-2004, 12:58 PM
Hej Med jer
Nu har jeg søgt og søgt de sidste par månder men uden held.
nogle der ved hvor man kan finde en guide på hvordan man kan komme til at spille playstation spil på xboxen.
jeg legede med det på et tidspunkt og fik den næsten til at virke med TIF 2, den startede så kun introen op, og så gik den død ØV ØV
nogle der kan hjælpe.
Ezekiel
jon1ya
11-08-2004, 02:45 PM
Jeg har ikke haft held til at finde noget af ínteresse endnu desværre, men hvis du støder på noget af interesse en dag, så vil jeg gerne høre fra dig. Det kunne være lidt sejt nemlig..
Forsøger lige at skrive på 2 tastaturer på samme tid, det er faktisk pisse svært.. :D
DJ FACE
11-19-2004, 10:54 PM
Der findes ingen emulator der kan kan afspille psx spil på xbox. Så vidt jeg ved er der heller ingen på vej (dette er dog umuligt at vide med sikkerhed :roll: )
chicken
11-25-2004, 12:58 PM
Du kan da bare spille dine ps2 eller xbox spil på pcen,,, det er bare med at finde den ratte emulator til det,,, har hørt om det før man har ikke prøvet...
komas
11-25-2004, 04:48 PM
Du kan da bare spille dine ps2 eller xbox spil på pcen,,, det er bare med at finde den ratte emulator til det,,, har hørt om det før man har ikke prøvet...
nu er det bare lige sådan, at der ikke findes nogen 100% fungerene emulator af ps2/xbox til pc endnu.
chicken
12-10-2004, 09:42 PM
nu er det bare lige sådan, at der ikke findes nogen 100% fungerene emulator af ps2/xbox til pc endnu.
Jeg har da ellers set folk over nettet der har spillet ps2 og xbox spil på pcem...
Der findes ingen emulator der kan kan afspille psx spil på xbox. Så vidt jeg ved er der heller ingen på vej (dette er dog umuligt at vide med sikkerhed :roll: )
Dette passer ikke.. Der er en emulator der virker helt perfekt til psx emulering til xbox'en: PCSXBox ! Jeg har selv brugt den, og den er forholdsvis let at bruge.. den kan hentes på #xbins eller http://downloads.xbox-tribe.com/
komas
12-11-2004, 02:46 PM
Jeg har da ellers set folk over nettet der har spillet ps2 og xbox spil på pcem...
det lyder interesant, fortæl fortæl.
chicken
12-14-2004, 11:53 AM
det er lang tid siden jeg så det,,, kan ike huske hvor dt er men det er set...
Dette passer ikke.. Der er en emulator der virker helt perfekt til psx emulering til xbox'en: PCSXBox ! Jeg har selv brugt den, og den er forholdsvis let at bruge.. den kan hentes på #xbins eller http://downloads.xbox-tribe.com/
Jeg har ikke så meget forstand på modded xbox da min ikke er det endnu(En chip og en hd er ikke let at få råd til på lærlingeløn... hehe).. men skal man ligge PCSXox ind på computeren og så lave en copi af spille og ligge over på sin xbox? eller ligger man programmet over på xboxen os så bare sætter spillet i? og kan det både køre PS, Ps One og Ps 2 spil?
Håber du kan finde tid til at svare på mit spørgesmål. PÅ forhånd tak for hjælpen.
jon1ya
04-27-2005, 12:17 PM
Du får sandsynligvis hentet programmet ned i en .iso-fil, og så kan du bare bruge qwix eller lignende program til at smide det over på din xbox med.
Forudsat du vil benytte dig af avalaunch dashboardet :)
Nej du har da ej..Det er ønsketænkning..
Læs dette emne som jeg os fik skudt i sænk efter en del diskussion: http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=3430
Det er IK muligt at emulere et ordentligt xbox eller ps2 spil på pcen :!:
jon1ya
05-10-2005, 12:59 PM
Det er det helt bestemt.
Det er måske ikke muligt at få det til at køre optimalt, men at kunne spille både xbox og ps2 spil på din pc er muligt.
Det er det helt bestemt.
Det er måske ikke muligt at få det til at køre optimalt, men at kunne spille både xbox og ps2 spil på din pc er muligt.
Begrund lige den påstand med nogle gode links hvor folk emulerer ps2 og xbox bare nogenlunde..Det kan ik lade sig gøre!..Det er ønsketænkning! :roll:
jon1ya
05-18-2005, 09:46 AM
Jeg kunne sige det samme til dig.
Jeg påstår ikke detk an køre optimalt, jeg postulerer at det kan lade sig gøre.
jalabert
05-26-2005, 08:25 AM
Det er det helt bestemt.
Begrund lige den påstand med nogle gode links hvor folk emulerer ps2 og xbox bare nogenlunde..Det kan ik lade sig gøre!..Det er ønsketænkning! :roll:
kender ikke kvalitet på emulatoren men den er der så vidt jeg kan se:
http://www.emufanatics.com/category/Playstation%202/
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.