Se fuld version : MSN Messenger
barca
10-17-2004, 01:39 PM
Hej
Da man kan dele filer på Messenger, så tænkte jeg over, det er jo et glimrende program til at sende og modtage filer med.
da jeg aldrig har hørt om nogle som er blevet taget ved at bruge Messenger, så tænkte jeg at det måtte vel være det sikreste til at bruge.
Har jeg ret?
Achilleos
10-21-2004, 12:34 AM
msn går langsomt :P
_Case_
11-05-2004, 04:35 PM
men skype er perfect til det 8)
IWillRipYou
11-06-2004, 04:55 PM
Da skype er et mega godt enitiativ synes jeg ikke der er nogen grund til at udnytte deres båndbrede til fildeling...
Og det går ik ret meget hurtigere end Msg.
IWillRipYou
11-06-2004, 04:55 PM
Initiativ... sorz
logirange
11-07-2004, 04:48 PM
msn går langsomt :P
Hvor fanden har du det fra? Når jeg henter så sker det med 150 KB/s (Ja ok, min ven har 10Mbit ^^). Det kommer jo, som al anden download, an på hvad upload senderen har.
Chron
11-07-2004, 06:24 PM
Ja men MSN kan overhovedet ikke sammenlignes i forhold til tjenester som er bygget til fildeling..
Desuden ved du ikke hvad Microsoft logger af ting og sager på det område.
logirange
11-08-2004, 07:18 AM
Ja men MSN kan overhovedet ikke sammenlignes i forhold til tjenester som er bygget til fildeling..
Hvis de logger at mig og mine venner share granny pr0n á 1845 så sagsøger jeg MSN for 10 millioner, og vinder. Det er ganske ulovligt, og de må på ingen måde overvåge mine samtaler, eller føre logfiler over det/dem. Så enkelt er det :)
Nu ejer de sådanset programmet og jeg må vidst desværre indrømme, at jeg ikke har læst deres eoula eller licens betingelser - Det er bedre at være naiv end få en bøde.
logirange
11-22-2004, 05:27 PM
Det er egentlig også bare noget, som jeg har fået afvide af nogle pålidelige kilder :p
Men jeg kan da tænke mig til, at der skal være en god begrundelse for at gå ind, og se at jeg flirter med 10 andre kvinder, end min kæreste ;)
Desuden:
Hvis sådan nogle funktioner fandtes, ville det nok blive 'nakket', og delt via. mess.be ;)
Det er jo lidt ligesom, at folk der arbejder i Blockbuster "låner" nye DVD'er hjem, brænder dem over, og aflevere dem tilbage dagen efter ;) Heh. - Tror det er det samme hos Microsoft, med at folk liiiigeee.. :oops:
NeoNmaN
11-22-2004, 06:10 PM
Der må ikke logges ting med midner der er mistanke om noget og MS logger KINE.... dvs vil så postå at de skal logge godt 1 miliart Computer :S hvorstore server skal de ikke ha pr dag :S
logirange
11-22-2004, 08:33 PM
dvs vil så postå at de skal logge godt 1 miliart Computer :S hvorstore server skal de ikke ha pr dag :S
Altså. Lad os lige fastlå, at en .txt fylder intet. Har en logfil hvor jeg har snakket rimelig tit med en, og den fylder knap 100 KB. En lille note kan være, at den er fra 8 November. Derfor ville det jo fylde 'intet'.
Men nu vi er igang, hvor "store servere" tror du så Gmail har, eftersom jeg har 1 GB plads på alle mine 6 gmail accounts?
komas
11-22-2004, 08:45 PM
dvs vil så postå at de skal logge godt 1 miliart Computer :S hvorstore server skal de ikke ha pr dag :S
Altså. Lad os lige fastlå, at en .txt fylder intet. Har en logfil hvor jeg har snakket rimelig tit med en, og den fylder knap 100 KB. En lille note kan være, at den er fra 8 November. Derfor ville det jo fylde 'intet'.
Men nu vi er igang, hvor "store servere" tror du så Gmail har, eftersom jeg har 1 GB plads på alle mine 6 gmail accounts?
der skal du måske lige læse denne tråd:
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1387
logirange
11-24-2004, 01:31 PM
Det jeg ville fremhæve var, at Google altså har råd til at give 1GB ud til 'alt og alle'. Jeg valgte at sammenligne de to ting, det at samtale logs ville 'fylde meget', og at Google 'giver' 1 GB ud til folk med en sådan account.
Jeg er ligeglad med hvad Hotmail giver, hvad man kan på en hotmail, og om det koster penge eller ej. Det jeg ved, er at hvis jeg får under under 1000MB vælger jeg, at holde mig til Gmail. Jeg har en Gmail notifier, jeg har rigeligt plads, og jeg har endnu ikke oplevet at gmail har været ude af funktion :)
komas
11-24-2004, 04:07 PM
Det jeg ville fremhæve var, at Google altså har råd til at give 1GB ud til 'alt og alle'. Jeg valgte at sammenligne de to ting, det at samtale logs ville 'fylde meget', og at Google 'giver' 1 GB ud til folk med en sådan account.
Jeg er ligeglad med hvad Hotmail giver, hvad man kan på en hotmail, og om det koster penge eller ej. Det jeg ved, er at hvis jeg får under under 1000MB vælger jeg, at holde mig til Gmail. Jeg har en Gmail notifier, jeg har rigeligt plads, og jeg har endnu ikke oplevet at gmail har været ude af funktion :)
nu er det jo ikke ret sansynligt at google har 1GB til hver eneste person der opretter sig, de har nok et vist antal PB, og så satser de på at det er meget få der nogensinde får fyldt sin konto op
Gnaslguf
11-25-2004, 07:00 PM
Hmm ..
MSN messenger holder dig ikke anonym.. :/ .. så skal du i hvertfald fyre op for proxy eller lign.
Desuden er der jo max. antal venner på ens liste, så det bliver ikk så effektivt.
MSN er ofte utroligt langsomt til at overføre med, hvilket jeg ikke tror skyldes afsenders upload, men derimod de porte MSN bruger...?
Hmm ..
MSN messenger holder dig ikke anonym.. :/ .. så skal du i hvertfald fyre op for proxy eller lign.
Desuden er der jo max. antal venner på ens liste, så det bliver ikk så effektivt.
MSN er ofte utroligt langsomt til at overføre med, hvilket jeg ikke tror skyldes afsenders upload, men derimod de porte MSN bruger...?
Hvis man bruger MSN plus er der ikke max på ens liste..
Gnaslguf
11-25-2004, 09:10 PM
Hvis man bruger MSN plus er der ikke max på ens liste..
Det self. rigtig nok :)...
Men anonym synes jeg nu det bliver svært at forblive! :) .. Og det er jo topic :P
og vi kan vel hurtigt blive enige om at det som det er vil være ineffektivt og svært at få filer`? :)
Farald
11-27-2004, 04:16 PM
Det finnes også et freeware alternativ til msn messenger, nemlig dMSN! En java basert klient for windows som gjør det samme som MSN pluss mer!
Det viktigste av alt: den har krypteringsalternativ!
Hvis begge bruker dMSN, blir samtaler og overføringer kryptert før de sendes mot MSN sine servere:)
Genialt:=)
(husker ikke addressa, men bare søk på internett)
sunkich
01-13-2005, 01:34 AM
Inte för jag fattar danska men pratar ni om att dela via msn? :roll:
The Galloping Goose
01-13-2005, 05:25 PM
Inte för jag fattar danska men pratar ni om att dela via msn? :roll:
Yup .... Yes ... Ja :)
lollypork
03-28-2005, 09:50 PM
Da skype er et mega godt enitiativ synes jeg ikke der er nogen grund til at udnytte deres båndbrede til fildeling...
Og det går ik ret meget hurtigere end Msg.
Jeg tvivler på det går over deres servere. :P Det er P2P..
Sjovt at læse gamle tråde igennem.
Guffe
03-30-2005, 03:19 PM
Hørte fra en mere eller mindre pålidelig kilde, (en af mine venner), at hans ven var blevet taget for at sende over MSN og skulle betale 20.000kr men var vist kommet ned på 10.000 kr.
Kan spørge ham nærmere om det næste gang jeg snakker med ham, hvis i er interesserede.
Hej
da jeg aldrig har hørt om nogle som er blevet taget ved at bruge Messenger, så tænkte jeg at det måtte vel være det sikreste til at bruge.
Har jeg ret?
det mener du da ikke seriøst :?:
Har jeg ret?
NEJ
FFF
entvex
04-02-2005, 08:06 PM
er det bere mig eller viker dMSN! ikke
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.