PDA

Se fuld version : Problemer med afspilning af Torrent filer.

Cheff25
10-17-2004, 12:33 PM
Jeg har downloaded en torrent film, som nu ligger i 2 mapper kaldet disk 1 og disk 2. I hver mapper er der en del filer som alle hedder noget med "dvp-filmensnavn.R01" tallet til sidst stiger med en for hver fil. Hvordan kommer jeg til at kunne afspille disse filer i min dvd afspiller?

Cheeky Goat
10-17-2004, 02:15 PM
Jeg har downloaded en torrent film, som nu ligger i 2 mapper kaldet disk 1 og disk 2. I hver mapper er der en del filer som alle hedder noget med "dvp-filmensnavn.R01" tallet til sidst stiger med en for hver fil. Hvordan kommer jeg til at kunne afspille disse filer i min dvd afspiller?

Du skal bruge et program som hedder winRAR, du kan finde det på www.download.com

Så åbner du bare den første fil med winRAR og vælger et sted den skal pakkes ud og så kommer den/de rigtige filer ud af dette arkiv.

Cheff25
10-17-2004, 03:24 PM
Tak for hjælpen. Det virker fint. Jeg har tidligere haft versioner af winRar, men har aldrig rigtig kunnet få det til at virke. Igen, tak for hjælpen.

Cheeky Goat
10-17-2004, 04:52 PM
Tak for hjælpen. Det virker fint. Jeg har tidligere haft versioner af winRar, men har aldrig rigtig kunnet få det til at virke. Igen, tak for hjælpen.
Helt iorden, skal dog siges at min hjælp udelukkende gik på at hjælpe dig med at åbne et RAR arkiv i al almindelighed, ikke at hjælpe dig med at udpakke en ulovlig fil som det tilsyneladende er du har med at gøre, det må stå helt for din egen regning det du gør der, bare så det lige er på det rene, da jeg ikke ønsker at medvirke til ulovligheder på den måde.

Cheff25
10-17-2004, 05:39 PM
Jeg vil da lige berolige dig med, at der ikke er tale om ulovligt matriale. Filmen er uden copyright, det er i hvert tilfælde det, der blev oplyst på siden hvorfra jeg downloade den, så det vælger jeg at tro på..

Cheeky Goat
10-17-2004, 08:45 PM
Jeg vil da lige berolige dig med, at der ikke er tale om ulovligt matriale. Filmen er uden copyright, det er i hvert tilfælde det, der blev oplyst på siden hvorfra jeg downloade den, så det vælger jeg at tro på..
Okay, så kan jeg tage det helt roligt, det er heller ikke ulovligt at bruge RAR formatet eller hente RAR filer men materialet/indholdet ved du jo nok det afhænger af.