Se fuld version : hvad fildelings program syntes i er bedst?
barca
10-17-2004, 11:31 AM
Hej med jer pirater :wink:
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om hvad der er bedst at downloade med, og mest (sikker) ved godt at ingen at de programmer er skikre, men der må da være nogle programmer som har, på en eller anden måde at det ikke er så nemt at (spore)
håber i kan give nogle svar :wink:
DC med private hubs kræver at du skaffer dig adgang til hubben... hvilken vil sige at du bliver checket (oftest ihvertfald) inden du kommer ind...
bruger selv dc.. men det er nu mest fordi der er så mange folk at snakke med =)
barca
10-17-2004, 01:22 PM
hmm hvad er det der hubs? ved godt det er noget lignende switchbox?
Apocryphite
10-17-2004, 07:14 PM
Bruger også DC... Hubs er som en server der holder styr på alle brugerne på den, og gør det muligt for dem at dele filer med hinanden.
barca
10-17-2004, 07:22 PM
nej jeg bruger ikke nogle fildelings programmer lige nu, men kunne goidt tænke mig at høre hvilke der r gode at bruge
Camilo
10-17-2004, 09:01 PM
Hej Barca
Christian har sagt det andetsteds - gå in i vores guide-sektion. Der er blandt andet en introduktion til en del forskellige fildelingsprogrammer
Selv bruger Soulseek til musik
og bittorrent til film og programmer
Camilo
Piratgruppen
Stanger
10-17-2004, 09:20 PM
hej barca
jeg kan varmt anbefale edonkey2000 det bruger jeg både til musik, film og spil... der er bare alt på det nætværk både ed2k og overnet!
barca
10-17-2004, 09:24 PM
okay!!!
Men var det ikke der at der blev taget en masse danskere??
Hvis ik' så bliver det nok neste gang de tager der fra!!?
Camilo
10-18-2004, 06:47 PM
Hej Barca
Jeg tror ikke at der er grudnti, paranoia. Det er få der bliver taget og det er slet ikke sikkert at det lykkdes at dømmme folk.
Men hvis du er paranoid, så brug et program hvor de ikke kan se hvad du deler, eller brug bittorrent, hvor du kun deler lidt ad gangen (du kan dog risikere at få henvendelse fra din ISP, men der sker som regel ikke mere)
Hvis du er helr paranoid så brug anonym fildeling.
Jeg kan anbefale Zultrax (zultrax.com) og Piolet betaversion. Eller Antsp2p eller filetopia. Prøv dig frem og se hvad du kan lide.
Camilo
Piratgruppen
-----------------
Throughout the digital society the classes of knowledge workers--artists, musicians, writers, students, technologists and others trying to gain in their conditions of life by copying and modifying information--are radicalized by the conflict between what they know is possible and what the ideology of the bourgeois compels them to accept. Out of that discordance arises the consciousness of a new class, and with its rise to self-consciousness the fall of ownership begins.
Chron
10-27-2004, 06:07 PM
Tror jeg har nævnt dette før, dog skal nævnes at IRC egentligt ikke er et fildelings program selvom man med aktiv indsats har muligheden for det..
Idet IRC i sig selv er "Leech-only", og APG indtil videre (ifølge PG.org's informationer) kun har gået efter fildelere, så er det det sikreste. Jeg har nævnt dette i et par posts, men hvad gør det at nævne det nogle gange mere..
Jeg vil henvise til nedenstående link til debat omkring IRC og sikkerhed.
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?p=4953#4953
Hylle
10-27-2004, 09:03 PM
Shareaza er alt jeg bruger...det er ed2k og gnutella1 + gnu2...mums :P
astral
10-28-2004, 11:39 AM
warez p2p synes jeg er godt! der kan folk heller ikke se hvad du deler :)
du kan hente det på www.warez.com
KlAdc__
11-03-2004, 05:45 PM
mit bud ville nok være BearShare....det er rigtig nemt at bruge.... :D
Oscar
02-08-2006, 04:50 PM
Hej Barca
Jeg tror ikke at der er grudnti, paranoia. Det er få der bliver taget og det er slet ikke sikkert at det lykkdes at dømmme folk.
Men hvis du er paranoid, så brug et program hvor de ikke kan se hvad du deler, eller brug bittorrent, hvor du kun deler lidt ad gangen (du kan dog risikere at få henvendelse fra din ISP, men der sker som regel ikke mere)
Hvis du er helr paranoid så brug anonym fildeling.
Jeg kan anbefale Zultrax (zultrax.com) og Piolet betaversion. Eller Antsp2p eller filetopia. Prøv dig frem og se hvad du kan lide.
Camilo
Hej Camilo, er det stadig de ovennævnte programmer der er sikre at bruge for paranoide mennesker som mig selv? :) hehe
Håber du kan hjælpe mig, jeg mangler i den grad et program :)..
Mvh Oscar
Salut
07-28-2006, 11:32 PM
Frostwire & BitTorrent - Utorrent.
Hvorfor? Fordi de bedst til mine behov. 8)
kredeeh
07-28-2006, 11:57 PM
musik : Limewire PRO (Altid PRO)
appz, spil & film : Brug en Usenet client (Newsleecher bruger jeg), usenet koster så bare desværre penge .. men er 99,99% sikkert :wink:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.