Se fuld version : Jeg vil gerne oplode min Windows xp til The Pirat Bay
skoti.dk
10-16-2004, 03:27 AM
:D Hej ja jeg har en Windows XP Professional instalasjons CD som jeg gerne vil dele med andre som er på dansk.Og jeg har dowlodet pogramet der hedder Make Torrent.Og pogramet vikker også godt nok til at lave filer om til torent så jeg kan oplode dem på The Pirate Bay.Så det med at lave film filer og musik filer om til torret vikker godt nok og det vikker også godt nok at oplode det på The Pirate Bay.Men jeg kan ikke finde ud af at lave min Windows XP om til torrent fils med pogramet make torent.Pogramet siger bare til mig adgang negtet.Så håber der er nogen der kan hjælpe mig.Ja jeg vil jo gerne dele min Windows xp med andre.
SuperNeo
10-16-2004, 03:36 AM
Er det CD'en du prøver at lave en torrent-fil af ?
Hvis ja, så start med at lav et image af din Windows CD (F.eks. en .ISO fil) og prøv så at lav en torrent-fil af .ISO filen.
Og husk så evt. at lav et tekst dokument hvor du skriver den "key" man skal bruge for at installere det, og sørg for den kommer med i torrent-filen.
skoti.dk
10-16-2004, 05:38 PM
Er det CD'en du prøver at lave en torrent-fil af ?
Hvis ja, så start med at lav et image af din Windows CD (F.eks. en .ISO fil) og prøv så at lav en torrent-fil af .ISO filen.
Og husk så evt. at lav et tekst dokument hvor du skriver den "key" man skal bruge for at installere det, og sørg for den kommer med i torrent-filen.
Ja tak få oplysningen.Ja det er CD en jeg prøver at lave om til torrent-fil af.Nå men jeg har nu prøvet prøvet at hende pogramet der hedder ClonCD og lavet min Windowns xp om til image og nu er min Windows CD blevet til 3 image IMAGE.CCD og IMAGE.img og IMAGE.sub Og hvad gør jeg så nu. Nå men er det muligt selv at downlode de ting man har oplodet til The Pirate Bay få og se om det vikker???
CODAY
10-16-2004, 11:19 PM
du skal bare hente UltraISO. og lave en iso fil med den
så kan du gøre det :)
skoti.dk
10-16-2004, 11:41 PM
du skal bare hente UltraISO. og lave en iso fil med den
så kan du gøre det :)
:D Ja tak få oplysningen.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.