PDA

Se fuld version : Film

andmm
10-15-2004, 09:49 PM
hej jeg har downloadet en film, men milmen ligger i en mappe dom hedder Fs.DVDSCR.Xvid
Hvordan kan jeg se den????
Normalt får man bare en film med et mediaplayer ikon på som man bare skal afspile!

The Galloping Goose
10-15-2004, 09:51 PM
Er der flere filer i denne mappe ?

Hvis ja hvilken extension har filerne ?

andmm
10-15-2004, 10:45 PM
JA der er flere filer i mappen.
De har endelsen .rar ex. (mof-dodgerball.part46.rar)
Hvis det er det du mener med extension

The Galloping Goose
10-15-2004, 10:49 PM
ok så. De er pakket med WinRar.
De skal pakkes ud med winrar først (Winzip kan måske også bruges). Få fat i programmet WinRar og åben filerne med det.

andmm
10-15-2004, 11:12 PM
Det vil de ikke :?

The Galloping Goose
10-15-2004, 11:16 PM
Vil WinRar ikke åbne filerne ???.

andmm
10-15-2004, 11:21 PM
nej det vil Winrar ikke. Kan det ikke være fordi det er en fil som skal brændes ned?

The Galloping Goose
10-15-2004, 11:25 PM
Prøv at ændre mof-dodgerball.part46.rar
til
mof-dodgerball_part46.rar

Eller højre klik filen og vælg åben med Winrar

SuperNeo
10-15-2004, 11:25 PM
nej det vil Winrar ikke. Kan det ikke være fordi det er en fil som skal brændes ned?

Ikke for at blande mig men .rar filer skal kunne åbnes med WinRAR, ellers er der noget galt. Måske er filen beskadiget ?

The Galloping Goose
10-15-2004, 11:26 PM

Ikke for at blande mig men .rar filer skal kunne åbnes med WinRAR, ellers er der noget galt. Måske ar filen beskadiget ?

"Vi" er glade for al' den hjælp vi kan få :D .

SuperNeo
10-15-2004, 11:35 PM
Lidt historie:

Jeg brugte før i tiden BitTornado men oplevede flere gange at nogle af de mange .rar filer jeg fik hentet var "corrupted" og så måtte jeg slette de filer der ikke virkede, og så startede jeg BitTornado op igen og den hentede automatisk dem jeg havde slettet.

Men istedet for at finde ud af det når jeg var ved at pakke dem ud, fandt jeg QuickSFV som er et program der kan chekke om alle .rar filerne er ok, det kræver dog at der er en .sfv-fil sammen med alle .rar-filerne !
Link:
http://www.quicksfv.org/download.html

Men efter at ha brugt Azureus har jeg ikke haft de problemer, Azureus kontrollere nemlig ens download når den er færdig (det tror jeg også BitTornado gør, men åbenbart ikke godt nok)

SuperNeo
10-15-2004, 11:38 PM
hej jeg har downloadet en film, men milmen ligger i en mappe dom hedder Fs.DVDSCR.Xvid
Hvordan kan jeg se den????
Normalt får man bare en film med et mediaplayer ikon på som man bare skal afspile!

Skriv evt. hvor mange filer der og hvad de hedder !