Se fuld version : Hvorfor bruge BitTORRENT?
barca
10-15-2004, 03:49 PM
hej
som overskriften lyder så hvorfor bruge det program, hvorfor ik, limewire eller noget andet program?
Jowls
10-15-2004, 04:05 PM
Fordi Bitorrent er meget hurtigere ved store filer... så som DVD'er f.eks. :wink:
tagfat
10-15-2004, 04:28 PM
Systemet er også et bedre "design" en traditionel P2P: I stedet for at en server og mange modtager, så bliver alle bits "givet videre" under BitTorrent protokollen. Netværks-tænkning i stedet for lineær tænkning.
barca
10-15-2004, 04:39 PM
Jeg tænker på sikkerheden!
for mig er det lige meget om hvor lang tid det tager, bare det er sikkeret!
ved godt at ingen programmer er sikre!
Cheeky Goat
10-15-2004, 07:18 PM
Jeg tænker på sikkerheden!
for mig er det lige meget om hvor lang tid det tager, bare det er sikkeret!
ved godt at ingen programmer er sikre!
Der er ingen programmer der er sikre medmindre det kun er mellem dig og nogle du har mødt i virkeligheden og er 100% sikker på du kan stole på. Ethvert offentligt netværk kan alle logge sig på, det ligger jo ligesom i betegnelsen offentligt, ikke.
tagfat
10-15-2004, 07:32 PM
Der var en virkelig god post om sikkerhed for BitTorrent-brugere, men jeg er ikke sikker på hvilket forum.
Forklaringen gik på at nok kan man se hvem der dl'er en given seed, men man kan ikke se hvilke seeds en given downloader har snablen nede i. Med andre ord skal man holde øje med samtlige torrents for at kontrolere hvad du gør, hvilket er urealistisk.
Man bør dog næppe downloade film i døgndrift fra samme torrent-site, da APG-folk nok kunne notere sig hvem der "altid" dl'er fra de traditionelle sites.
Hvis man som jeg udelukkende interesserer sig for ungarnsk folkemusik så tror jeg ikke at man ender i deres hemmelige arkiver.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.