Se fuld version : jeg vil gerne spille brændte spil!
Unknown
10-15-2004, 03:16 AM
hej
jeg har ikke sat en chip i min ps2 konsol, men jeg vil gerne kunne spille brændte spil .
findes der en løsning , unden at jeg skal ud og købe mere hardware til min konsol
håber i kan hjælpe :lol:
jon1ya
10-15-2004, 08:53 AM
Det kan man ikke =)
Få din ps2 chipped, ellers er der ingen mulighed for at spille brændte spil.
Unknown
10-16-2004, 02:32 AM
jeg har hørt noget om en boot-cd man putter ind i maskinen først og så putter man sit brændte spil ind bagefter og så skulle man kunne spille det
passer det og , hvis hvad hedder det
Cheeky Goat
10-16-2004, 11:19 AM
jeg har hørt noget om en boot-cd man putter ind i maskinen først og så putter man sit brændte spil ind bagefter og så skulle man kunne spille det
passer det og , hvis hvad hedder det
Det var vist til den gamle og det fungerer vist ikke i den nye. Jeg prøvede faktisk at brænde en af disse såkaldte boot CD'er til en PSOne for længe siden og det virkede ikke så tvivler kraftigt på det fungerer med PS2.
Jeg har ikke selv prøvet det, men dette skulle kunne afvikle brændte spil uden chip.
http://www.mm-vision.dk//produkter/visvare.asp?action=vis&menu=psx&varenr=10131&gruppe=ps2bootchip
Man starter med cd/dvd'en fra denne pakke, tager den ud igen mens maskinen kører og sætter den brændte skive i, istedet.
Men endnu bedre, efter min mening, man kan installere en harddisk i PS2 og bruge HD Advance til at installere spillene, (den skulle også kunne tage brændte) og jeg har læst at man kan installere en ftp-server på harddisken og derved skulle det være muligt at overføre billeder uden at brænde dem først.
Jeg skriver en guide, når jeg engang har købt udstyret til det.
Min egen tråd om emnet: http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=548
HD Advance: http://www.mm-vision.dk//produkter/visvare.asp?action=vis&menu=psx&varenr=1035&gruppe=ps2bootchip
PS.: Du skal bruge en Sony Network Adapter, det billigste jeg har set den til er i bilka, til 219 kr.
Unknown
10-17-2004, 03:52 PM
tak for hjælpen. jeg tror jeg prøver den ps2 booot-cd :)
Cheeky Goat
10-17-2004, 04:39 PM
tak for hjælpen. jeg tror jeg prøver den ps2 booot-cd :)
Fint nok men for din egen skyld så prøv at overveje dine behov allerede nu, vil du få brug for det der HD advanced og hvad der ellers er, senere eller vil en boot CD være nok for dig, det ville ikke være smart at investere i en boot CD hvis du senere helere vil opgradere med chip og alt muligt andet men det kan du selvfølgelig selv bedst bedømme hvad du tror passer dig, bare endnu et lille råd til dig.
HD Advance kan iflg. mm-vision godt afvikle backup og import spil, så der ville være nada grund til at købe begge.
Men som Cheeky Goat siger, overvej hvad der passer bedst.
Et fuldt sæt til HD Advance er dyrere end at få sat en ordentlig chip i din maskine (nogle af dem har vist samme funktion)
Unknown
10-18-2004, 12:42 AM
( Men som Cheeky Goat siger, overvej hvad der passer bedst.
)
Fint nok, det vil jeg så gøre. endnu en tak for svarende :D
barca
10-18-2004, 06:54 PM
Det er synd at man ikke kan købe hdd til Ps2 mere.
De var så dumme Playstation at de gav lov til at, sælge hdd til PS2, men da de så fandt ud af at folk misbrugte det så stoppede de salget at hdd.
ellers herre smart med sådan en hdd, den kan nemlig lægge brandte spil ind også!
Cheeky Goat
10-18-2004, 09:41 PM
Det er synd at man ikke kan købe hdd til Ps2 mere.
De var så dumme Playstation at de gav lov til at, sælge hdd til PS2, men da de så fandt ud af at folk misbrugte det så stoppede de salget at hdd.
ellers herre smart med sådan en hdd, den kan nemlig lægge brandte spil ind også!
Var det Sony selv der solgte harddiske? Mener nu de forbød andres salg af harddiske til produktet.
jeg mener at have hørt at denne bootcd til ps2 ødelægger dit drev på sigt.. Jeg er dog ikke sikker, men prøv at spørg på www.konsol-forum.dk!
luu@ps2modchip.dk
04-30-2005, 11:09 PM
Man kan afspille ps2 sikkerhedskopi spil uden at bryde garanti på maskinen. Det gøres ved hjælp af Swap Magic disc 3.3
Der er 2 disc , hvor den ene er dvd og den anden er cd.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.