PDA

Se fuld version : Hjælp til brug af gratis news server

Stanger
10-14-2004, 09:04 PM
jeg bruger GrabIt og har allerede sat TDC server op men jeg ville prøve mig med en gratis for at se om filerne lå der i længere tid men lige nu vil det bare slet ikke virke jeg har fundet serverne på www.newsservers.net og når jeg skriver det navn det står kan jeg ikke connecte er der nogen der kan hjælpe!!

mind42
10-15-2004, 12:18 PM
jeg bruger GrabIt og har allerede sat TDC server op men jeg ville prøve mig med en gratis for at se om filerne lå der i længere tid men lige nu vil det bare slet ikke virke jeg har fundet serverne på www.newsservers.net og når jeg skriver det navn det står kan jeg ikke connecte er der nogen der kan hjælpe!!

Gratis newsservere er notorisk ustabile. Det kan være den ikke længere eksisterer, eller at den er 'optaget' - de tillader sædvanligvis kun et vist antal brugere ad gangen. Jeg synes du skulle overveje om det er besværet værd, at benytte en gratis nyhedsserver. Finder du én der virker, er den næsten altid håbløst langsom. Personligt bruger jeg http://www.news.astraweb.com/ hvor du for 150 kr. kan hente 65 Gb. uden udløbsdato. Men ellers er det bare med at prøve sig frem :D

Stanger
10-15-2004, 01:04 PM
tak for svaret har prøvet mig frem og jeg gider ikke rigtig bruge mere tid på det nu jeg kunne kun finde et par stykker der virkede men der var slet ikke de samme filer i grupperne som når jeg brugte TDC tror bare jeg holder mig til den eller beslutter mig for at betale for det... men ellers tak

PeterH
10-26-2004, 09:55 PM
tak for svaret har prøvet mig frem og jeg gider ikke rigtig bruge mere tid på det nu jeg kunne kun finde et par stykker der virkede men der var slet ikke de samme filer i grupperne som når jeg brugte TDC tror bare jeg holder mig til den eller beslutter mig for at betale for det... men ellers tak

Overvej HELT klart at betale dig fra det. Du kan på ingen måde sammenligne det du finder på TDC newsservere med det du får adgang til på en betalings newsserver.

Jeg startede med et unlimited abonoment, og har ikke fortrudt det.