PDA

Se fuld version : ?? til folk med forstand på hubs

Rafferty
10-14-2004, 03:13 PM
har siddet og læst om de angreb der er på de forskellige hubs rundt omkring ;

Og så var det jo lige at jeg var ham der kom til at tænke på noget... Jeg har aldrig selv haft mulighed for at køre sådan en hub, men er der ikke noget med at man faktisk slet ikke kan se hvad der bliver flyttet frem og tilbage i selve hubben?

For så er der vel ikke så meget at rafle om.

The RAff

Draco
10-24-2004, 02:45 AM
umilbart så forstår jeg ikke helt dit spørgsmål

NiZ
10-25-2004, 07:41 PM
Attacks og flytte rundt på data? Sammenhæng = 0, så vidt jeg kan se. Men nej, det er ikke muligt at se hvad der bliver flyttet rundt på af data i en hub, for andre end hosten, men selve filsendelserne bliver foretaget fra bruger til bruger, ikke gennem hubben. Men APG kan se hvad du deler (som du skal for at komme ind på en hub), og dermed buste dig på det.

Rafferty
11-03-2004, 03:28 PM
OK, men jeg kan ikke gøres erstatningsmæssigt ansvarlig i det jeg har en hub? Det kunne jeg måske hvis de vidste at jeg kunne se hvad der gik ned inde i hubben?

håber det præciserer min mening lidt bedre...

Raff

NiZ
11-05-2004, 06:10 PM
Nej, selve hubben er ikke ulovlig, at dele ulovlig warez/moviez er, men det at hoste en hub kan de ikke negle dig for, pga. at overførslen af filer går fra bruger til bruger... Ellers havde DC++ ikke været et p2p program..

The_Devil®
11-06-2004, 02:35 PM
Hey,

ang. det NiZ siger,, så vil jeg lige priotere at du er helt forkert på den NiZ,, APG kan nemlig godt gi dig en bøde for at du er med til at gøre sådan at folk kan hente fra hinanden,, kender nogen der fik en bøde hvis de ikke lukkede,, og de lukkede,, så pas på med hvad i laver på DC.. det er jeres eget ansvar,,

EllE
11-14-2004, 04:17 PM
Det er ikke ulovligt at eje en Hub, da det ikke er ulovligt at dele filer, det er derimod ulovligt at dele copyright beskyttet materiale... Men ikke f.eks mine ferie billeder :wink:

NiZ
11-14-2004, 08:26 PM
The Devil: Hvis du ejer og hoster en DC hub, og ikke deler, bryder du reelt ingen regler, fordi hubben i sig selv ikke gør andet end at lade brugere komme ind og chatte selve forbindelsen sker uden for hubben. At der er nogen der har fået advarsler fra APG er ganske tosset som det også kan ses i andre tilfælde, hvis APG kommer ind i en sag, taber de, det er den standard procedure som APG kører. Desuden hedder det "Erstatning", ikke bøde... APG er privatejede, og kan ikke udstæde bøder, men erstatningskrav. At eftergive til disse er ... i dette tilfælde, meget meget dumt.