Se fuld version : SIKKER DL
hejza!
hvilket program er godt til at hente nye film, mp3 filer spil osv??... som skal være så sikkert som muligt!
Unknown
10-15-2004, 03:29 AM
hejza!
hvilket program er godt til at hente nye film, mp3 filer spil osv??... som skal være så sikkert som muligt!
Bittorent, vil jeg sige her kan du downloade alt
og så går det en del hurtigere end kazaa og div, prog.
hvad angår sikkerheden er det vel ligeså risikabelt som andre programmer af samme slags. :o
logirange
11-07-2004, 04:17 PM
hejza!
Bittorent, vil jeg sige her kan du downloade alt
og så går det en del hurtigere end kazaa og div, prog.
hvad angår sikkerheden er det vel ligeså risikabelt som andre programmer af samme slags. :o
Jeg synes nu at min DC++ køre forygende hurtigt.
Sidder på en 1024 downstream at Tele2 og den køre jævnligt med 512-1024 hurtigere end en TDC 1024. TDC har det med at levere præsise down/upstreams, mens Tele2 - Ja. Ved det ikke, men jeg henter i hvertfald 'for hurtigt' hele tiden :D.
Det gælder bare om at hive nogle af de møg [BBB]'er i skægget og sige 'Du har 10Mbit upload - Nu skal jeg suge' :D
Havde på et tidspunkt en ven der hentede for mig og bagefter sendte til mig over MSN. Det var rimelig lækkert :)
Tror p2p programmer, hvor du ikke deler filer, er noget af det mest sikre du kan finde. Så let er det:) At det så ødelægger ideen, med fildeling er en anden sag. Mange mener, at man kun skal downloade, hvis man selv er villig til at dele filer..
Chron
11-07-2004, 06:29 PM
Er helt enig i at de sikreste programmer er dem hvor du ikke deler. Eksempelvis IRC.
At det ødelægger idéen med P2P fildeling - Ja - Det er klart.
Men med eksempelvis IRC kan du gøre en forskel ved at deltage aktivt i miljøet. Der er garanteret masser af andre lignende miljøer derude.
DarDaNcdEvil
11-20-2004, 10:31 AM
Det hurtigste synes jeg helt klart er Direct Connect netwærket.. Men det er dog ikke nær så sikkert som BitTorrent etc. Så det er dit eget valg om du vil ha fart eller sikkerhed :D
Jowls
11-20-2004, 11:14 AM
Jeg har også foreløbigt meldt mig ud af DC-klubben, for som klimaet er lige nu mener jeg at sikkerhed er vigtigere end hastighed. Men når engang vi har fået fjernet APG og gjort fil-deling til en normal og lovlig måde at sprede kultur på, vil DC nok være den optimale løsning :)
Aleksis
12-06-2004, 04:05 PM
Jeg har også foreløbigt meldt mig ud af DC-klubben, for som klimaet er lige nu mener jeg at sikkerhed er vigtigere end hastighed. Men når engang vi har fået fjernet APG og gjort fil-deling til en normal og lovlig måde at sprede kultur på, vil DC nok være den optimale løsning :)
Jeg tror du drømmer... tror sku ikke at APG bliver fjernet lie med det samme!!! men det ville da være fedt... selv om jeg ikke tror det sker foreløbig er der da en chance for det!!:D
Hydromann
12-06-2004, 06:02 PM
hejza!
Det er svært at sige hvilket program der er det bedste. Det svinger meget fra person til person fx. er jeg faldet for Overnet 0.53a fordi det er nemt hurtigt og man finder 99 % af gangene hva man søger. men hvorfor prøver du dig ikke bare frem
Mht. sikkerheden så i de fleste P2P programmer kan man vælge at ens shared folder ikker skal vises, dette minsker risikoen for at blive busted,
Hvis du er bange for APG(Anti Pige Gruppen) så vil jeg umildbart sige at du skal holde dig fra DC og Kazaa da det er der størstedelen af bøderne blir uddelt.
NB! Men prøv dig frem, Jeg vil dog ikke anbefale KaZaa da, det er fyldt af virarer og falske filer.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.