Se fuld version : Hjælp til password
F4wkez
10-13-2004, 05:16 PM
Hejsa
D/l for nyligt "Techno top 100 Vol. 5", da det var en .rar fil tænkte jeg "ingen problem", men det kom der. Da jeg var færdig med at d/l og vil pakke filen ud så fik jeg at vide at der var password på filerne.
Spørgsmål 1; er der nogen der kan pass'et til den. Spørgsmål 2; .rar filen indeholdt en mappen med 1 tracklist, 2 .cue filer og to kanon store .mp3 filer, er det meningen jeg skal brænde den ud som et image eller hva¿.
Hvis jeg det er meningen jeg skal brænde dem ud på en cd, er der så nogen der kan hjælpe mig med den del også.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig
Happy downloading
Jowls
10-13-2004, 05:32 PM
Hvis ingen melder sig med et bud på netop den fil, du har problemer med, så kan du prøve at cracke den. Søg efter "password recovery" på den p2p-tjeneste du benytter - så burde der dukke nogle egnede programmer op...
F4wkez
10-13-2004, 05:39 PM
Tak for svaret, men hvis nu jeg finder nogen programmer. Hvordan skal jeg så bruge dem¿ Har ikke så meget erfaring med lige netop den slags programmer.
Jowls
10-13-2004, 06:27 PM
Den type programmer jeg hentyder til benytter i hovedreglen brute force, dvs. at du starter programmet, vælger den password'ede fil du vil cracke og trykker start. Så prøver det simpelthen systematisk alle mulige kombinationer af tegn, indtil passwordet er fundet. Det kan godt tage timer eller sågar dage, men før eller siden er der gevinst.
Ofte kan du specificere visse tegngrupper som udelades, max. længde af passwordet, brug af ordbog i stedet for brute force osv. osv. Det kan afkorte tiden dramatisk.
Der findes en del forskellige til de populære arkivformater, Microsoft Office, PDF m.fl., men det er et stykke tid siden at jeg har haft brug for et, så jeg kan ikke lige huske navnene.
Athas
10-13-2004, 06:41 PM
Det kan godt tage timer eller sågar dage, men før eller siden er der gevinst.
Det skal lige siges at hvis det er et tilpas sofistikeret password, måske på over 10 tegn, kan det tage år, ja årtier at gennemgå alle muligheder.
jelos
10-13-2004, 06:48 PM
Tror at du skal bruge dette password
"www.goldesel.6x.to"
F4wkez
10-13-2004, 07:14 PM
jelos: pass virkede ikke så, sur røv, men ellers tak for hjælpen.
Keep it coming
jelos
10-13-2004, 08:58 PM
Øv.. :(
Hvad hedder rar. mappen.?
F4wkez
10-13-2004, 09:09 PM
den hedder: Techno Top 100 Vol.5 for www.bitone.dl.am.rar
F4wkez
10-13-2004, 10:20 PM
jeg har spurgt www.bitone.dl.am om de kunne hjælpe mig, men det kunne desværre ikke.
Så står med en røv masse techno som jeg ikke kan røre ved.
Jowls
10-14-2004, 12:06 AM
Prøv "bitone.dl.am" (uden anførselstegnene).
F4wkez
10-14-2004, 04:12 AM
Succes!!!! :D
Det virkede, men nu kommer så et nyt spørgsmål skal jeg brænde image fra .cue ud på en cd eller kan man bare ligge dem direkte ind i compen :?: .
Tak til Jowls for hjælpen plus alle andre :lol: :D
Spanks
10-16-2004, 11:22 PM
Succes!!!! :D
Det virkede, men nu kommer så et nyt spørgsmål skal jeg brænde image fra .cue ud på en cd eller kan man bare ligge dem direkte ind i compen :?: .
Tak til Jowls for hjælpen plus alle andre :lol: :D
Pak alt ud i en mappen, ånben så cue filen med nero(hvis nero ikke er sat til det. Gør følgende: Højreklik på cuefilen og vælge "Åben med", vælg så nero")
Nu skulle nero gerne poppe op og så er det bare at brænde den. Håber det virker!
F4wkez
10-20-2004, 05:59 PM
@Spanks
Hvis jeg gør som du siger så siger Nero at der er en fejl i linie 3.
Men har egentlig droppet ideen med at brænde dem ud. Istedet vil jeg finde en metode til at skille sangene fra hinanden.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.