PDA

Se fuld version : Torrent hviler i fred?...

ArcaneDenial
10-13-2004, 04:15 PM
Så vender vi lige tilbage med lidt gode spørgsmål.

Denne gang er problemet, en torrent der i sin tid blev sat til at downloade, men små 8 seeders og nok 20 leechers. Det kørte altsammen ganske fint, men lige pludselig, døde torrenten ud? Den standsede simpelthen med at hente efter at være nået halvvejs, og azureus fortæller, at der nu er 0 seeders og 0 leechers. Den har fået lov at stå i meget lang tid, men det eneste der sker, er vist at en enkelt leecher dukker op, og så smutter igen.

Er den stakkels torrent afgået ved døden, og skal vi til at holde begravelse for den? :/

SuperNeo
10-13-2004, 04:31 PM
Det er jo muligt at der ikke er nogen seeders eller leechers.
Derfor anbefaler jeg "private trackere" (der hvor man skal logge ind og uploade for at forblive medlem)

Men prøv evt at luk Azureus ned.
Hvis du klikkede på et torrentlink på en side, så prøv at gør det igen.
Hvis du hentede den inden du startede den, så hent den igen.

Edit: Mht til porte der er åbne: Bruger du standardporte (6881 - 6889) ?
Så vil jeg foreslå at du ændre standardporten i Azureus til et sted mellem 49152 - 65535 !

ArcaneDenial
10-13-2004, 05:42 PM
Den blev vist hentet fra Suprnova så vidt jeg husker.
Med hensyn til porte, så er det standard porten ja. Men, mellem 49152 og 65535? Er det helt ligegyldigt, for ellers kunne man jo blive ved længe med at finde den rete.

SuperNeo
10-13-2004, 08:24 PM
Den blev vist hentet fra Suprnova så vidt jeg husker.
Med hensyn til porte, så er det standard porten ja. Men, mellem 49152 og 65535? Er det helt ligegyldigt, for ellers kunne man jo blive ved længe med at finde den rete.

Ok, så prøv at hent den igen.
Ja, det er ligegyldigt hvilken port du vælger.

Krissam
10-14-2004, 12:43 PM
jeg bruger port 1337 i azureus og det kører fint og jeg er connectable (siger trackere ihvertfald)

astral
11-30-2004, 11:25 AM
Har samme problem :cry:

Er ved at downloade Simpsons season3 fra suprnova, med en masse seeders og leachers.. Og den stoppede osse halvvejs og pt. står der at der er 88 forbundede Peers udaf 179, men der sker nada og det har der ikke gjort i over et døgn..Det er mildt sagt pisse irreterende da jeg er uden net fra imorgen i et par uger og gerne vil have noget at slå tiden ihjel med om aftenen :wink:

Skynd jer at hjælp mig har kun net i 20 timer endnu :)

astral
11-30-2004, 12:02 PM
btw så bruger jeg bitcomet...