Se fuld version : Analysering af computer spil
pkkann
10-12-2004, 09:28 PM
Findes der et program eller en hjemmeside hvor man kan få analyseret sin computer, så programmet/hjemmesiden fortæller en om det valgte spil ville kunne køre på computeren, for jeg har tænkt mig og købe et spil her snart, men jeg er træt af og købe computer spil som ikke virker på min computer, de virker heler ikke selv om at kravende er perfekte på min computer... :?: :?
jon1ya
10-14-2004, 07:40 AM
Jeg har aldrig hørt om det, men på alle computerspil du køber i butikken kan du læse på selve indpakningen om maskinkrav.
De passer somregel fint.
pkkann
10-14-2004, 08:04 PM
Det ved jeg da godt :) men selv om at de passer på parken, så opstår der stadig fejl i computeren, så derfor spørger jeg om i kender et program som kan analysere computer så man for og vide om der er fejl i computeren... da det kan være årsagen
kiafa thyea
10-15-2004, 05:15 AM
på www.nvidia.com er der en analyzer til spil der er lavet til nvidia kort
miNdGaMe
10-16-2004, 12:00 PM
Hvis du bor i en by hvor der findes en EB Games butik, giver de dig den service at du efter 7 dage, også selv om emballagen er brudt, kan bytte til spil til et andet. (Gad vide om nogle udnytter det?? :twisted: ) Det kan du jo også gøre brug af for at se om det kan køre derpå, ellers er du da meget velkommen til at kontakte os inde på www.gamersplace.dk omkring et bestemt spil, så skal vi nok hjælpe dig med det :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.