Se fuld version : Kazaas brugerskare stiger?
Anonymous
10-10-2004, 10:02 PM
Loggede mig lige på og så at der er 2,7 mio brugere nu, var det ikke normalt kun omkring 2 mio. der brugte det for ikke så længe siden?
HARNO
02-07-2005, 06:08 AM
Loggede mig lige på og så at der er 2,7 mio brugere nu, var det ikke normalt kun omkring 2 mio. der brugte det for ikke så længe siden?
den stiger og falder, jeg tror mange der bruger bittorrent eller andre fildelings programmer også bruger kazaa en gang imellem bare ved siden af de andre. med de diske vi har idag fylder det jo næsten ingenting...
måske det har noget at gøre med hvilken supernode du er forbundet til... jeg selv har oplevet at skifte supernode og så er der pludselig kun 1-200 online. så mon ikke kazaas bruger antal snare ligner noget hænd af 10-20 mil?
Jeg har også overvejet at downloade KaZaA, her på det sidste. Snart længe siden man har hørt nogen blive busted :)
Jeg mindes stadig de gode gamle dage med KaZaA :D
Jeg har også overvejet at downloade KaZaA, her på det sidste. Snart længe siden man har hørt nogen blive busted :)
Jeg mindes stadig de gode gamle dage med KaZaA :D
ja fejl downloads, forkerte navne, fake film, osv osv... .listen er lang...
og nej grunden til at mindre og mindre bliver busted er sikkert mere pga mindre og mindre/færre og færre bruger det, end pga mindre overvågninger over det!
bare lige min mening!
darth raven
02-10-2005, 12:37 PM
jeg tror der ligger helt anden grund til at folk ikke blir taget på kazaa de har fået taget alle de noobs der er og resten er enten udenlanske eller ikke noobs
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.