Se fuld version : Hvodan kan APG se at/hvad jeg downloader?
Palle
10-10-2004, 04:25 PM
Det er selvsagt ikke noget mysterie hvorfor APG forsøger at knalde folk for det de deler, men hvordan kan de se hvad vi henter, medmindre vi henter det fra dem selv?!?
Brogaard
10-10-2004, 07:05 PM
APG kan generelt ikke se hvad du downloader. Kun hvad du deler, og det er så også det du får "bøden" for.
Dog kan de se hvad du søger på. Men det er jo intet bevis for at du også henter det.
Brogaard
10-10-2004, 08:36 PM
Dog kan de se hvad du søger på. Men det er jo intet bevis for at du også henter det.
Jeg tvivler også på at det vil blive aktuelt, men man ved selvfølgelig aldrige med dem :-)
:o vil da mener de kan se det når de tager en screen shot af din pc
The Galloping Goose
10-11-2004, 09:19 PM
:o vil da mener de kan se det når de tager en screen shot af din pc
På DC henter de din "share" liste og tar' en screenshot af den , de kan ovenikøbet "save" den, de kan ikke se hvad du henter med mindre du henter fra dem også (medmindre de er blevet smartere :? )
Brogaard
10-11-2004, 09:38 PM
med mindre de er blevet smartere
Hehe. Jeg tvivler...
Nemeton
10-21-2004, 08:55 AM
Hvordan kan de se hvad jeg søger på?
Christian
10-21-2004, 02:18 PM
Det er selvsagt ikke noget mysterie hvorfor APG forsøger at knalde folk for det de deler, men hvordan kan de se hvad vi henter, medmindre vi henter det fra dem selv?!?
Hvor har du set/læst at Antipiratgruppen kan se hvad du downloader, medmindre det det er fra dem selv? Hvis APG har mistanke om at du deler warez og de tager screenshots af det, så mener jeg at de kræve fra din ISP en log over din færden på Internettet (er ikke helt sikker, fordi at dele warez er ikke terror?). Det er et led i den nye terrorlovgivning som siger, at ISP'erne skal logge alle filer og hjemmesider som du har besøgt i mindst ét halvt år. Dette gælder dog kun for foreninger med over 100 brugere.
Men ellers kan de ikke se hvad du henter, medmindre du henter fra en APG agent (stikker).
Er det mig der drømmer eller er de sidste indlæg forsvundet fra denne tråd ?
Christian
10-22-2004, 06:58 PM
Er det mig der drømmer eller er de sidste indlæg forsvundet fra denne tråd ?
Måske skulle du læse dette først: http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=898
He he - fair nok Christian - den tråd havde jeg så ikke lige set ;)
Min kommentar gik på problemstillingen med om APG kunne se hvad du hentede/søgte på. Og dette kan de gøre med den indbyggede søgespion eller en modifikation deraf. Da du jo søger på alle de forbundne klienter søger du også hos en evt APG, hvilket han vil kunne logge.
Dette er jo IKKE et bevis for at du også henter, men indikerer jo da et eller andet ;)
Draco
10-24-2004, 02:44 AM
Men ellers kan de ikke se hvad du henter, medmindre du henter fra en APG agent (stikker).
quote-------------------------------------------
Så vidt jeg ved så er det ikke lovligt at brugere "stikkere" i Danmark..
man alt kan vel blive lavet om... :-)
kan også godt være mig som tager fejl dog.
Så vidt jeg ved så er det ikke lovligt at brugere "stikkere" i Danmark..
man alt kan vel blive lavet om... :-)
kan også godt være mig som tager fejl dog.
Der findes regler for politiet - det er nok dem du tænker på. APG er private og bestemmer dermed selv deres "ansatte", hvorfor de ikke har det problem. :evil:
The_Devil®
11-06-2004, 02:43 PM
De kan hverken se hvad du søger på eller hvad du downloader,, som de andre siger, kan de selvfølgelig se det hvis du henter fra en APG.. men hver ikke bange for at søge,, de kan ikke se det ;)
superbrian
01-08-2005, 01:16 AM
jamme så har jeg 1 dum spørgsmål ang stikker man må ik share ulovligt det ved alle men hvis 1 stikker gør er det ik dobbelt morelk eller hvad hvis man downloader 1 ulovligt sang fra 1 stikker så er han jo ligeså skyldig som den der downloader sangen eller filmen men han for ingen bøde
men kan kun sige share share alt that you will and keep on downloading det kan ik passe at apg kan få lov til at gøre det de vil mend deres sindsyge astatnings krav til folk at kunsteren har lidt fysiks skade og min bare røv deres metoder burte være ulovlige see you all in downlod heaven
The_Devil®
01-08-2005, 03:02 AM
Du har fuldkommen ret,, APG burde faktisk få en bøde, og du kan vinde din sag i retten hvis du kan bevise de også delte ulovligt for at komme der hvor du var,, så teoretisk set så er de jo lige som alle os andre,, og tror heller ikke på at der ikke er nogle af de stikker svin som ikke nyder godt af at de har DC fx,
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.