PDA

Se fuld version : Min BitTornado er langsom, nogen hjælp at hente?

Encoder
10-10-2004, 03:07 PM
Hey derude.

Jeg har et problem med min download rate med BitTornado, det går fra 2 kb/s hele tiden, og jeg ved at jeg skal lave nogen sætninger for at få den til at køre bedre. Jeg sidder bag en firewall og har også router, routeren hedder unex br400.

Nogen hjælp? :?

GhozT
10-14-2004, 02:10 AM
Har de samme problemmer som dig makker...
kan dog downloade med 5 kb/s..
har cybercity 2Mbit/128 kb/s (har det noget at sige?)
Vil egentligt også gerne vide hva der går galt!!!

SuperNeo
10-14-2004, 08:56 AM
Hey derude.

Jeg har et problem med min download rate med BitTornado, det går fra 2 kb/s hele tiden, og jeg ved at jeg skal lave nogen sætninger for at få den til at køre bedre. Jeg sidder bag en firewall og har også router, routeren hedder unex br400.

Nogen hjælp? :?

Der er flere ting der spiller ind, men en ting der er vigtig er at du åbner for portene i din router og hvilke porte du bruger kan også spille ind.

Mht til porte der er åbne: Bruger du standardporte (6881 - 6889) ?
Så vil jeg foreslå at du ændre standardporten i BitTornado til et sted mellem 49152 - 65535 !

Det gøres under "prefs" og så hvor der står noget med "port range" "from" og "to".
Der skal ikke være mere end 10 porte og et eksempel kunne være: "from: 50000" - "to: 50010"

Så skal du jo huske at det er disse porte du åbner for i din router !

Skulle hastigheden ikke være optimal efter dette, kan det jo skyldes der ikke er mange seeders vs leechers.
Så for at teste hastigheden skal du evt finde en torrent der er mange seeders og knap så mange leechers på, så burde hastigheden være i top !

Mht din firewall, går jeg ud fra at det Norton eller lignende og det er ikke noget problem når du først har givet BitTornado adgang til nettet.