PDA

Se fuld version : Et lille spørgsmål om muligheden for at blive busted

thephantom
10-10-2004, 02:10 AM
Man hører idag om flere og flere som bliver busted for at dele filer.

Men hvis man nu henter fra nyhedsgrupper og irc samt andre ting som funker på samme måde.

Man henter jo teknisk kun ting derfra men deler ikke noget.

Kan apg udfra en liste over hvad man har downloaded have et grundlag for et sagsanlæg ?

Ville da sige, at en liste med alt det du har downloaded ikke er gyldig, da du kan have slettet det hele igen efter du har fået det ned.

Håber en kan svare mig på dette spørgsmål.

Chron
10-14-2004, 02:05 PM
APG kan aldrig tjekke hvad du downloader via IRC. Umuligt medmindre du downloader det fra dem hvor de agerer servere, men det vil jeg vove at påstå er ekstremt usandsynligt. For besværligt, og de ville desuden selv bryde loven.

SuperNeo
10-14-2004, 05:18 PM
Man hører idag om flere og flere som bliver busted for at dele filer.

Men hvis man nu henter fra nyhedsgrupper og irc samt andre ting som funker på samme måde.

Man henter jo teknisk kun ting derfra men deler ikke noget.

Kan apg udfra en liste over hvad man har downloaded have et grundlag for et sagsanlæg ?

Ville da sige, at en liste med alt det du har downloaded ikke er gyldig, da du kan have slettet det hele igen efter du har fået det ned.

Håber en kan svare mig på dette spørgsmål.

APG går hovedsagligt efter dem der "stiller noget til rådighed" for andre.

Dermed ikke sagt de ikke vil ha fat i dem der ligger inde med kopier at spil, film, musik osv. Dem har de bare sværer ved at fange og evt føre en sag mod.

Men dem de går efter lige pt, er dem der deler og sørger for andre kan hente det.

Chron
10-18-2004, 02:09 PM
Når det gælder IRC så er det umuligt for APG at lave en liste over hvad du har hentet, medmindre du henter det fra dem og kun dem.