PDA

Se fuld version : Lossless download uden DRM!

Anonymous
10-09-2004, 05:47 PM
allofmp3.com

Stødte lige på denne side i går og har allerede brugt en del penge der :P

Russisk copyright lovgivning er strikket sammen på en anden måde end i EU regi.. Så når firmaet bare betaler royalties har de lov til at distribuere musikken som de vil!

Man betaler 1 cent (0.01$) per mb man downloader, det er 100% procent lovligt, man kan selv vælge bitrate og om man vil hente numrerne i WAV, FLAC, WMA eller MP3.

Det er skuda fremtiden! Hvis bare den danske musik branche havde et ligeså fornuftigt forhold til internettet, ville der ikke være nogen der gad hente ulovlig musik.

Geek
10-10-2004, 11:45 PM
Ikke for at være lyseslukker, men er du sikker på det er lovligt?

Bare fordi det er lovligt i Rusland, betyder det vel ikke at det er det i Danmark?

Anonymous
10-13-2004, 05:44 PM
Ikke for at være lyseslukker, men er du sikker på det er lovligt?

Bare fordi det er lovligt i Rusland, betyder det vel ikke at det er det i Danmark?Bestemt. Jeg tror som et minimum man er ude i en gråzone her, men min vigste pointe er nu også at musikindustrien herhjemme burde lære noget af denher side.

Kundens totale valgfrihed i format og ingen restriktioner - det er *sådan* man får folk til at købe!

Selv hvis prisen herhjemme blev sat til 20kr for en cd ville det stadig være nok, til at jeg ikke ville gide download andre stedet fra.