PDA

Se fuld version : hvor sikkert er warez p2p??

Bæwy
10-08-2004, 11:12 PM
jeg bruger programmet warez p2p til at hente med..

og så ville jeg hører hvor sikkert det egentlig er??

oele
10-16-2004, 12:18 AM
Hmm skal prøve at lave en sammenliningen til dig!

Hvis du ikke share noget via dit p2p program. Så er det sikkert, men apg kan stadig godt se hvem du har downloaded hos. MEN de kan ikke se om du har noget warez på din comp. De ved bare du har download noget. Det kan jo være det er blevet slettet. Så de vil nok ikke prøve at få dommers ord til at komme og hente din spand!

MEN!
Hvis du share så kan de se du har noget, og det er der lige nu! Så tager de et ss og viser det til dommeren. Og hvis han siger god for det, ja så kan du måske regne med de kommer hjem til dig. Men hvis det er bare er enkle filer, så får du bare et brev!

Derfor mange er stoppet med at bruge kazáa og alt det shit. Fordi folk ikke tør share, og derfor er der ikke noget at hente :)

Håber du har forstået, at P2P overhovedet ikke er sikkert :)

Tiger
10-30-2004, 01:30 PM
Du kan godt smække døren i hovedet på en fra apg, så længe han ikke kommer sammen med en politimand som har en dommerkendelse :D

Aleksis
12-06-2004, 04:07 PM
Du kan godt smække døren i hovedet på en fra apg, så længe han ikke kommer sammen med en politimand som har en dommerkendelse :D

Det ville være så fedt at gøre:D

SuperDuck
12-06-2004, 08:39 PM
Jeg har også tit tænkt på at bruge Warez P2P, men har ladet være pga. det ved Kazaa osv. Men hvis ikke man deler noget burde det være temmelig sikkert. Men problemet med Warez P2P nogengange search'er din comp for film, musik, spil osv. og så skal du selv til at unshare hele skidtet og det tager godt nok sin tid hvis det ligger mange forskellige steder. :(

djdark
12-10-2004, 09:45 PM
bruger selv warez
det der med at scanne det kan du jo slå fra i indstillingerne. Det har jeg gjort og vupti ingen problem i det :)

Jowls
12-11-2004, 12:25 AM

APG kommer sammen med en foged på det man kalder en "uanmeldt udkørende fogedforretning med bevissikring". Det er altså ikke en ransagning i samme forstand som når politiet kommer med en dommerkendelse.

Hvis APG møder op hos dig, så har du en del rettigheder som du kan læse mere om i Piratgruppens udmærkede guide her...

http://piratgruppen.org/article.php3?id_article=68

Selvom hjemmebesøg af APG kun er foregået i meget få tilfælde - og kun ved mistanke om egentlig professionelt pirateri - så bør ovennævnte guide være obligatorisk læsning for alle pirater. Man har flere rettigheder overfor APG's overgreb end de fleste tror, så det er en god ide at vide lidt om dem 8)