PDA

Se fuld version : eDonkey

nix0n
10-07-2004, 09:15 PM
Hey.. Jeg har kigget lidt på eDonkey siden .. Men jeg fandt ikke alt jeg søgte.
Jeg bruger eMule nu men mange siger at æselet er hurtigere ? Er det samme server (samme filer) ? virker ed2k linksne ? og hvad er en fordel i at skifte ?
Er der spy/adware ??

Bonux
10-07-2004, 10:20 PM
De kører på det samme netværk,samme servere, samme links, de forbinder også til hinanden. Edonkey kan også forbinde til Overnet og BT.

Den orginale emule klient kan til gengæld forbinde til KAD.

Der er ingen adware i donkey, kun et bannerreklame hvis man har den u-registrede version.

Jeg tror det er en smagssag hvilken klient der er bedst

anynumos
11-02-2004, 09:51 PM
dav.
jeg er kommet ind i et problem. jeg bruger Edonkey, meget, og for det sidste har mine venner KRÆFTIGT frarådet mig at bruge det... da de bruger DC++ hvor de deler 50GB med demoer :roll: men kan jeg bare ikke instalere en IPbloker som man kunne i kazaa i de gode gamle dage?
eller har i nogle gode tips til at undgå, "ubehagelige besøg"?

Stanger
11-03-2004, 08:03 PM
mht. til ubehagelige besøg i edonkey eller andre p2p programmer bruger jeg Protowall jeg er ikke 100% sikker på den virker men den gir mig en smugle trykhed :wink: men ellers er mit forslag bare at la vær med at dele 50 GB med mindre du er sikker på det ikke gir dig problemer med loven. Hvis du vælger at dele så gør det uden at dele helt vildt meget bare sørg for du har så lidt at du ville mene det ikke kan betale sig for APG at sende en regning.

Så mit tip er ProtoWall!

anynumos
11-03-2004, 09:13 PM
ok, nu har jeg sider og rodet lidt med ProtoWall, men hver gang jeg prøver at starte probrammet op, begynder den at brokke sig...

er der en special møde man skal instalere det eller noget i den stil?

Jowls
11-03-2004, 09:27 PM
Hvad er KAD egentlig for en dims? Er det noget, det kan betale sig at kigge nærmere på?

Stanger
11-04-2004, 02:32 PM
ok, nu har jeg sider og rodet lidt med ProtoWall, men hver gang jeg prøver at starte probrammet op, begynder den at brokke sig...

er der en special møde man skal instalere det eller noget i den stil?

ja det skal sættes op på en lidt anderledes måde så vidt jeg ved skal du ha xp eller win 2k. Og det skal installeres som en driver. Hjælp findes her

http://www.bluetack.co.uk/pwhelp/