Se fuld version : lidt hjælp til en nybegynder...!!
halløj..
jeg har hentet en film som misbruger mit system for vildt.. jeg kan ik slette den og når jeg så meget som markerer den bruger den er mit spu forbrug på max...
hva ska jeg gører for at slette den??
Christian
10-06-2004, 09:44 PM
Nogle film under Windows XP opfører sig MEGET underligt og sommme tider kan man heller ikke slette dem, og når man alligevel prøver fryser ens system. Det gode er, at du godt kan slette filen vha. en fil jeg giver dig her, men den dårlige ting er, at den film kan du godt smide langt væk da den på én eller anden måde er korrupt eller det er en fejl i Windows XP.
http://www.ghosty.dk/files/XP-AVIFIX.inf
1. Download filen, 2. "højre-klik" på filen og vælg "installer". Vupti, en ændring i registreringsdatabasen og du vil ikke have dette problem mere.
Håber du påskønner dette.
Hydromann
10-06-2004, 09:45 PM
Nemt nok!
Sluk Computeren, tag dit netstik ud, for at forhindre evt. programmer der bruger den fil til at få adgang til din pc. dernæst start op i fejlsikkert tilsand. og hvis du ikke ved hvordan man gør det skal du bare holde F8 tasten inde når pcen starter så skulle der komme en menu frem med en masse mulighedder og en af dem skulle være Start i fejsikkert tilstand. Når den så har startet op, så sletter du bare filen (Og vupti den forsvandt!). Har selv haft samme problem og, der virkede denne metode.
Håber det hjalp ellers skriv igen.
Christian
10-06-2004, 09:48 PM
Hydro: Det hjælper ikke, da det skyldes en fejl i explorer (stifinder).
det prøver jeg.. tak for hjælpen..
PackedManiac
10-06-2004, 10:04 PM
Du kan også bare boote med en bootdisk og så slette filen derfra.
Er det en film eller en fil vi snakker om her? Tja, begge to er rigtig, men siger du at du har hentet en film, hvis filer du ikke kan slette?? Lyder lidt mistænktsomt...
Brogaard
10-07-2004, 12:47 AM
Før jeg rettede fejlen i XP slettede jeg via Kommandopromten (start - kør - cmd).
Start computeren normalt.
Før du gør noget som helst andet (og lad endelig være med at browse til det bibliotek filen er i) gå ind i cmd. Skift til biblioteket med filen, og skriv del "filnavn"... Virker perfekt...
jelos
10-07-2004, 07:32 AM
Prøv at hente XP-AVIFIX på google..
Så har du aldrig problemer mere...
Christian
10-07-2004, 02:34 PM
Ej for satan! Prøv at læse indlæg nummer 2, hvad #€#@£$ har jeg uploadet på min private server?
Hvorfor læser ingen aldrig den hele tråd igennem før de laver et nyt indlæg med den samme løsning om og om igen...
Christian
10-07-2004, 02:35 PM
Før jeg rettede fejlen i XP slettede jeg via Kommandopromten (start - kør - cmd).
Start computeren normalt.
Før du gør noget som helst andet (og lad endelig være med at browse til det bibliotek filen er i) gå ind i cmd. Skift til biblioteket med filen, og skriv del "filnavn"... Virker perfekt...
Dette virker ikke altid desværre.
Brogaard
10-07-2004, 03:00 PM
Måske ikke. Har ikke brugt det så meget da jeg plejer at rette fejlen hurtigt når jeg geninstallere. Men hvis det ikke altid virker, er det jo nemt lige at fjerne en linje i windows register
jamen tak for hjælpen..
især christian.. det virker bare 100 %
tak for dine andre råd også..
Christian
10-07-2004, 07:24 PM
jamen tak for hjælpen..
især christian.. det virker bare 100 %
tak for dine andre råd også..
Det var så'lidt. :wink:
nοa
10-08-2004, 01:05 AM
Ej for satan! Prøv at læse indlæg nummer 2, hvad #€#@£$ har jeg uploadet på min private server?
Hvorfor læser ingen aldrig den hele tråd igennem før de laver et nyt indlæg med den samme løsning om og om igen...
:D hehe... Men du blev glad til sidst :)
jelos
10-08-2004, 08:04 AM
Hej.
Jeg læser stort set alt, men kan desværre godt overse et link.. Sorry..
Men det vigtigste er vel, at gutten fik hjælp ikk.??
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.