PDA

Se fuld version : Patches????

Brunse
10-05-2004, 10:19 PM
Patches onde testikel-knusere eller lækre sødmælkshorn?

Jeg hentede en patch til mit DOW som jeg rent faktisk har købt!!! Og jeg har også installeret det på min anden PC hvor jeg fandt en crack + serial på nettet! Mig og en af mine vennerspillede det så en hel weekend mod hinanden... Men så da det blev mandag opdaterede jeg den ene PC med patch'en til spillet og wupti! nu kan vi ikke spille over LAN mere?

pLz hjælp mig?!

Er det patch'en eller kan det være noget andet?
:?:

Jazzy
10-05-2004, 11:38 PM
du bliver nok nød til at geninstallere spillet uden patch... patchen går nemlig tit ind og checker efter no-cd key patches osv.. dvs, du skal afinstallere det og installere det igen uden at patche det... fx i diablo, hvis man patcher det får man de underligste servernavne, som ikke duer.. pga. no-cd-patch o.lign.

svar nok??

Brunse
10-06-2004, 12:00 AM
hmm måske prøvede på en anden måde....

Sådan (og det virker!) :

Jeg kopierede de filer som patchen havde ændret, over i den anden PC som ikke havde en patch og original cdkey! Genstartede begge PC'er og så virkede det...

Det var heller ik en no-cd crack jeg havde lagt ind, det var en original patch fra deres server...
lige meget men det virker altså nu hvis andre skulle få samme problem!
Jeg har lige prøvet at smide no-cd ind på begge, det ændre ik noget...

Skulle ellers lige hilse at sige Dawn Of War er et max grineren spil! jeg betalte ik engang 200kr for det på www.play.com ! Hvis andre skulle få lyst til at investere i et origi hvis man vil spille over nettet!!