PDA

Se fuld version : Anti apg program ?

Acid
10-05-2004, 08:09 PM
Har godt nok sendt en mail til admins på siden men ville da lige ligge en post også :P

Har i tankerne at lave et program der kan hjælpe med det "antipirat program" APG har lavet, der sletter diverse lovlige/ulovlige filer. Ville dette have nogen interesse ?

F.eks. et program der søger efter mp3/avi filer og viser dem på en liste så brugeren selv kan vælge om hver enkelt fil skal omdøbes (så mp3 filer til spil ikke bliver omdøbt)
lidt nemmere end manuelt omdøbning 8)

Eller bare et der sørger for at APG´s program ikke kan køre eller lign ?

Hvad siger folket :?:

KOM NU DA.. 11 har allerede læst posten her, sig nu om der er interesse eller ej :roll:

Klawz
10-06-2004, 09:18 AM
Hejsa

Vi har allerede en guide til hvordan man kan omdøbe mp3-filer til andre navne, og der er også et link til et program som gør det.

Hvis du har evnerne til at udvikle et program som bedre eller mere brugervenligt end det pågældende, så vil jeg meget gerne tage det videre i systemet!

Det morsommeste ville dog være et program som forhindre APGs program i at fungere! Laver du det, så giver vi det en nyhedshistorie...

Acid
10-06-2004, 09:32 AM
OK :P

Vil da se om det ikke kan lade sig gøre at "nuke" apg´s
program så :lol:
Tager lige lidt tid, men skal nok holde jer underettet.

--edit--

Ja men det gik lidt hurtigere end regnet. Programmet er ved at være færdig (inden aften i hvertfald) Men mangler bare et rigtigt godt sørøver ikon til programmet :D Nogen der tilfeldigvis har et ?

--edit--
Ja så skal jeg også lige bruge nogle Testere af programmet :P nogen frivillige ? :lol: virker på xp indtil videre, men skal da lige prøve nogle andre platforms/computere før jeg siger den er færdig

--edit--
Godt så, så skulle programmet køre perfekt under win2k/winxp (95/98/me er ikke testet, endu)

Har enda nået at tage opvasken, lol :lol:

p.s. mangler stadigt et fedt pirat-ikon 8) og nogle test personer

piraz
10-06-2004, 12:05 PM
p.s. mangler stadigt et fedt pirat-ikon 8)

Det ville det være fedt hvis du brugte PG's logo som icon, find logoet på:
http://www.piratgruppen.org/faste.php3?id_article=142
Hivs du vil have det kan jeg godt lave det om til en .ico fil?

Acid
10-06-2004, 12:08 PM
p.s. mangler stadigt et fedt pirat-ikon 8)

Det ville det være fedt hvis du brugte PG's logo som icon, find logoet på:
http://www.piratgruppen.org/faste.php3?id_article=142
Hivs du vil have det kan jeg godt lave det om til en .ico fil?

jamen prøv da at lave det om til ikon så for vi lige at se om det bliver godt 8)

--edit--
Har modtaget ikonet, men af en eller anden grund er det ikke en gyldig .ico fil ? Kan du lave den på en anden måde ?

Athas
10-06-2004, 03:23 PM
Hvilket sprog er programmet skrevet i?

Acid
10-06-2004, 04:18 PM
delphi 8)

Hvaa er der ingen frivillige ?
Der sker ingenting :D
Den er jo testet på min com, så de fleste fejl skulle være væk :P

Acid
10-07-2004, 08:45 PM
ok...! Ser ud til at der ikke er nogen interesse er for det jeg har lavet her.. (85 reads... 6 svar inc. mine egene....) Lader mine posts stå en dag mere og så bliver de slettet (mmm kan jeg egentligt det) :?

Pest
10-07-2004, 08:54 PM
Nu har jeg ikke skrevet,for jeg kan ikke hjælpe dig.
Jeg har ikke noget program, eller nogen form for kvalitet der gør mig istand til det.
Jeg synes det er en genial idé. Det synes Piratgruppen også.
Hell de vil give dig en forside historie, hvor meget mere interesse vil du have om det?

Acid
10-07-2004, 09:29 PM
Nu har jeg ikke skrevet,for jeg kan ikke hjælpe dig.
Jeg har ikke noget program, eller nogen form for kvalitet der gør mig istand til det.
Jeg synes det er en genial idé. Det synes Piratgruppen også.
Hell de vil give dig en forside historie, hvor meget mere interesse vil du have om det?

Jo da alle kan hjælpe mig her.. Med mindre man ikke er i stand til at installere et program :lol:
Det eneste jeg mangler er at sende programmet jeg har lavet og APg´s program til nogen så vi kan se om det virker på andet end min computer 8)

DiDjey
10-07-2004, 10:55 PM
Hei..
Vil da lige sige hej :D Har endelig oprettet mig:P

Jeg vil da godt stå som testperson på programmet, nu hvor alle de andre ikk tør :p

Acid
10-07-2004, 11:56 PM
Hei..
Vil da lige sige hej :D Har endelig oprettet mig:P

Jeg vil da godt stå som testperson på programmet, nu hvor alle de andre ikk tør :p

takker mange gange for hjælpen indtil videre DiDjey :D
Mangler nogle test personer der kører med Win2k og måske 98/Me ?

Endvidere mangler jeg stadigt et lækkert pirat ikon.

Klaws, skal jeg sende den per email til dig så du selv kan se hvad det er jeg har gang i ?

DiDjey
10-08-2004, 12:14 AM
Jamen.. Det var da så lidt..
Så mangler vi bare at de andre for fingeren ud af fugteren, og prøver det :P Hvis JER nu som ÆGTE pirater :D

Athas
10-08-2004, 08:21 AM
Jo da alle kan hjælpe mig her.. Med mindre man ikke er i stand til at installere et program :lol:

Jeg er ikke i stand til at installere dit program, derfor kan jeg ikke hjælpe.

Acid
10-08-2004, 08:43 AM

Jeg er ikke i stand til at installere dit program, derfor kan jeg ikke hjælpe.

Uhm kan du ikke ? Fortæl noget mere, kører du på Linux eller hva ?

Pest
10-08-2004, 02:30 PM
Uden at afsløre mere om mit kendskab til athas:
"JA. JA han gør!".

Acid
10-10-2004, 04:40 PM
Ja jeg kunne da godt lave cross platform så også linux folket kunne være med, men dette ville desværre være for tidskrævende for mig :cry:
Anyways, programmet er ved at være helt færdigt. Diverse bugs osv. er blevet fjernet.
Klaws kunne du ikke lige sende en PM eller email til mig når du får tid, vi skal lige have gennemgået nogle ting 8)

Pest
10-10-2004, 04:55 PM
også lidt nyttesløst, da apg's program jo ikke er lavet til (l)unix systemer.

Athas
10-10-2004, 04:58 PM
også lidt nyttesløst, da apg's program jo ikke er lavet til (l)unix systemer.

Apropos... http://www.sigkill.dk/athas/apg.txt

tandberg
10-25-2004, 08:38 PM
TANDBERG har i sammenarbejde med Co. lavet en passwordcracker til apg antipirat software.

hent og prøv.

http://upit.dk/files/fuckapg.exe

sovsen kan skaffes. kontakt undertegnede

Acid
10-26-2004, 12:01 AM
TANDBERG har i sammenarbejde med Co. lavet en passwordcracker til apg antipirat software.

hent og prøv.

http://upit.dk/files/fuckapg.exe

sovsen kan skaffes. kontakt undertegnede

Hygsomt :D
Altså ide´en er som god nok. Men forældrene kan jo stadigt slette diverse ting, selvom man selv har koden...

tandberg
10-26-2004, 09:45 AM
Hygsomt :D
Altså ide´en er som god nok. Men forældrene kan jo stadigt slette diverse ting, selvom man selv har koden...

Men men .... men hvad? Programmet gør dét hvad det skal. Forældrene kan sgu da slette "diverse ting" uanset om programmet er installeret eller det ikke er.

Christian
10-26-2004, 02:24 PM
Så greb redaktøren lige ind og slettede en masse indlæg. Hold jer i skindet. :wink:

tandberg
10-27-2004, 08:44 AM
Ikke nok med at redaktøren greb ind og slettede en masse indlæg, han redigerede også i tandbergs.
Ved du hvad, Redaktør "R0V" Christian? Fremover hvis du retter i mine indlæg, gør du opmærksom på det, og du "retter" ikke i mine grammatiske/retskrivnings-fejl, FFS! Hvis jeg vil skrive uforståeligt l*rt, skal jeg nok klare det selv...
("Programmet gør dét hvad det skal."
Nej! "Programmet gør det, det skal.") Sikke en gang BS!

-skifter

Acid
10-27-2004, 02:40 PM
Tandberg: Ang dit password prog, hvad er dine intentioner med dette ? Altså man for koden til et program der kan slette ens data.. Ellers er der ikke andet så vidt jeg ved ?
Og nej dette er ikke et angreb på dig, så lad være med at blive sur (som sidste post :s)

tandberg
10-27-2004, 04:08 PM
Prøv at installere APGs PC og kom tilbage med relevante spørgsmål, når du ved, hvad det drejer sig om. Jeg kan ikke spilde tid på at forklare dig det hele fra bunden.

Med Venlig Hilsen / Kind Regards
tandberg

PS: Dette var ikke et modangreb eller forsvar. Jeg orker bare ikke folk som ikke gider lave deres hjemmearbejde. Måske har I for travlt med lektierne...

Acid
10-27-2004, 05:21 PM
godt, så syns jeg du skulle lave lidt hjemme-arbejde...
Det er så mig der har lavet det program som hele tråden går ud på.... Så mon ikke jeg har haft programmet installeret....

Godt så..
Hvad jeg vil vide er hvad man skal med koden ?
Kan ikke se dets formål!
Man kan åbne programmet...
(og p.s. lad nu være med at spille så klog... Citat: Jeg kan ikke spilde tid på at forklare dig det hele fra bunden. citat slut)

Christian
10-27-2004, 05:53 PM
Slap nu lige af begge to, tag en dyb indånding især dig Tandberg.

tandberg
10-28-2004, 11:46 AM
Christian: Det er vel ikke underligt jeg bliver pissed, når du retter i mit indlæg uden at gøre opmærksom på det, vel? Og vi kan vel godt blive enige om at det er god skik at gøre opmærksom på den slags, ik'? Tak for kampen.

acid: OK, du har tabt mig... Mener du at det SLET IKKE kan bruges til noget? Ethvert program som kan fucke lidt med deres shit er vel nyttigt. Vi kæmper samme kamp. Og ellers kan du bruge det til at finde ud af din fars/mors yndlingsfilm... Ang. dit program, hvad bliver der så af det? Jeg har ikke rigtig kunnet finde en URL til det.

Spørgsmålet er også hvor svært det kan være at disable deres program. Det er vel bare at kill processen. Det kører så vidt jeg kan se ikke engang som en service (det var nok for svært for JSASoftware at lave :)), men som den bruger der er logged in. Den bedste mulighed for at disable det 100% er nok at patche exe-filen så den f.eks. ikke finder noget, eller så det ikke sletter de filer FAR og/eller MOR beder det om.

Tilbage til det vigtige:
Hvordan virker dit program?
Får vi kildekoden at se?
Har du en URL til det?

Med Venlig Hilsen / Kind Regards
tandberg

Acid
10-28-2004, 08:29 PM
Mit program er ikke "udgivet" endu, da admins fra siden stadigt kigger på det.
Rigtigt det er ikke så svært... JSA er da nogle hoveder til at lave programmer :lol:

Programmet gør dette:
Dræber deres task.. (jsaparentalcontrol.exe)
ændrer registrerings strengene til jsaparentcontrol
Nulstiller nogle .dll filer
kører i baggrunden hele tiden.

Er lavet med delphi 7 (Er lidt af en noob ang programering, men kan da et par tricks)

Lad mig gætte, du bruger c ?

tandberg
10-29-2004, 04:32 PM
udgivet eller ikke vil je da gerne se det og kilden også hvis det er muligt.

Ja, jeg bruger en slags struktureret c. Jeg overvejede at lave det i asp. Det er et sprog jeg har meget kært (og jeg kan ikke finde ud af andet).

Pest
10-29-2004, 04:51 PM
Ja, jeg bruger en slags struktureret c. Jeg overvejede at lave det i asp. Det er et sprog jeg har meget kært (og jeg kan ikke finde ud af andet).

Hvordan i alverden vil du bruge et netbaseret scriptsprog til at holde øje med et program kørende på en pc?

Acid
10-30-2004, 02:55 AM
Hvilken form for c snakker vi om her tandberg? strultureret form for c ???
Jamen stik mig en pm med din msnger mail (hvis du har en tandberh) så kan vi da finde ud af noget med sourcen
:wink:

hygge fra acid..

HamSlam
01-02-2005, 03:37 PM
Nu står jeg lige lidt her ude på sidelinien og kigger på hvad det i kaster efter hinanden.
Objektivt vurderet vidner jeres sprogbrug ikke om noget, der kommer fra folk der hverken ved hvad de har med at gøre, eller har gjort sig klart hvad det er de vil opnå.

Indrømmet - jeg kender ikke noget til dette hersens APG-program. Men - hvis det er til så megen besvær på jeres PC'er, hvorfor har i så installeret det - og ladet det ligge ?

Altså - jeg ville da aldrig installere et program, udgivet af APG, hvis jeg beskæftigede mig med pirateri :roll:

Forventer ikke svar..