Se fuld version : rar/zip craks
hej jeg har netop downloadet mig photoshop og så viser det sig at det er pakket ned i en rar/zip fil som der er blevet sat kode ord på :shock: og så er det spørgsmålet kommer, hvilken rar/zip cracker skal man bruge og hvilken en er bedst. jeg har fundet et par stykker men der er ikke rigtigt nogle af dem der virker optimalt selv om man registrer dem.
anders
Nistelroy
10-05-2004, 09:44 PM
Jeg er næsten sikker på når du åbner filen der står en side f.eks hvor den er udgivet fra, det plejer der i 99,9 procent af gangene og det er som regel sidens navn der er koden eller også står det på siden, men det tar for langt tid, har leget med det engang, jeg testede det på en fil jeg selv havde sat kode på og det tog, immervæk 2 timer for at den kunne finde løsningen på 5 tegn .. Det er derfor meget hurtigere at downloade igen
Jeg er næsten sikker på når du åbner filen der står en side f.eks hvor den er udgivet fra, det plejer der i 99,9 procent af gangene og det er som regel sidens navn der er koden eller også står det på siden, men det tar for langt tid, har leget med det engang, jeg testede det på en fil jeg selv havde sat kode på og det tog, immervæk 2 timer for at den kunne finde løsningen på 5 tegn .. Det er derfor meget hurtigere at downloade igen
ja det har jeg prøvet men det er desværre en tysk side :?
jelos
10-06-2004, 07:33 AM
Prøv den her..
www.goldesel.6x.to
det er et kodeord og du skal derfor ikke gå ind på siden...
Nistelroy
10-06-2004, 11:21 AM
ja det har jeg prøvet men det er desværre en tysk side :?
Som sagt oven over, prøv det .. men hvad hedder sitet måske kan man hjælpe.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.