Se fuld version : Windows xp Activasion crack
futtejensen
10-05-2004, 03:28 PM
jeg har købt windows xp til min computer men vi har en anden så ville bare lige høre om det kunne lade sig gøre at cracke windows sådan så at man ikke skulle aktivere det??? og nu jeg er igang så tit når jeg er fildeler støder jeg på endelsen .tar ved ikke lige hvad det er så hvis du gider at skrive igen:)
Nistelroy
10-05-2004, 05:06 PM
Hvorfor skal du cracke dit windows hvis du har en version i forvejen, og hvorfor overhovede cracke det når du har købt det.
Tar filer er oprindeligt fra Linux, men du skal bare bruge WinRar til at pakke dem ud, det er som regel f.eks 2 RAR filer, eller mere eller f.eks hele FIFA 2004 cderne der kan ligge i en tar fil, bare som eksempel, hvorfor det ikke ar rar eller zip er vidst, fordi tar kompressor mere end de andre gør, men er dog ikke sikker på dette, og vil ikke hænges op på det :)
Jowls
10-05-2004, 06:33 PM
jeg har købt windows xp til min computer men vi har en anden så ville bare lige høre om det kunne lade sig gøre at cracke windows sådan så at man ikke skulle aktivere det??? og nu jeg er igang så tit når jeg er fildeler...
Hvis du allerede fildeler så søg efter Windows-cracket der. Så vidt jeg ved, ligger der en del på f.eks. EDonkey. En anden mulighed er, at få fat i en Win XP Corporate Version som slet ikke skal aktiveres. Den kan du også hente som ISO-fil lige til at brænde.
Husk dog at hente en CD-Key generator ved samme lejlighed, så du kan lave dig et unikt serienummer. Hvis du bare downloader et nummer, risikerer du at det er kendt af Microsoft, og så får du problemer med service packs.
Athas
10-06-2004, 03:16 PM
Tar filer er oprindeligt fra Linux, men du skal bare bruge WinRar til at pakke dem ud, det er som regel f.eks 2 RAR filer, eller mere eller f.eks hele FIFA 2004 cderne der kan ligge i en tar fil, bare som eksempel, hvorfor det ikke ar rar eller zip er vidst, fordi tar kompressor mere end de andre gør, men er dog ikke sikker på dette, og vil ikke hænges op på det :)
Lige en teknisk kommentar:
TAR-formatet stammer fra det originale UNIX-system fra Bell Labs, det er designet til at sætte flere filer sammen til én fil, der så kan kopieres over på en båndstation i forbindelse med sikkerhedskopiering. Der er ingen komprimering, og formatet er forholdsvist skrøbeligt. Dets eneste funktion er at sætte flere filer sammen til én.
TAR-filer komprimeres derfor med andre programmer (oftest GnuZIP eller BZIP, for hhv. tar.gz og tar.bz-filer) for at reducere deres størrelse. Formatet har aldrig rigtigt vundet indpas uden for Unix-samfundet, men eftersom det er så simpelt kan de fleste Windows-programmer godt håndtere det. ;)
jon1ya
10-07-2004, 01:55 PM
check www.crackspider.net
Der kan du finde en eller anden fil der skal lægges ind oveni en anden i dit windowsbibliotek. Så skulle det problem med "30 dages begrænset benyttelse af programmet" gerne være på retur.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.