Se fuld version : Piratgruppen kritisere os "medlemmer" på siden.
-pirat4ever-
10-05-2004, 12:52 AM
Jeg vil ikke nævne nogle navne, men jeg har fået PM fra en af Admin/CoAdmin at han/hun ikke bryder sig om mine indlæg, en "generel sviner" tolker jeg det som.
Mit spørgsmål er, skal man kunne risikere at blive svinet til, fordi man er aktiv herinde ?
Jeg har prøvet at bidrage til denne side, ved at svare i mange tråde, give ros og kritik, for at hjælpe denne side med at blomstre.
Jeg har startet alt fra afstemning og ryale fusere, til linux, codec pakker, alternative gratis programmer osv osv.
Nu må jeg indrømme, at jeg går med en bitter smag i munden, og er rimelig "pissed" over dette.
Er der nogle der har en kommentar eller svar på mine spørgsmål/indevendinger ?
Infant Prodigy
10-05-2004, 01:09 AM
Når nu pirat4ever er så venlig at oprette tråden, vil jeg da tage den op og svare, da det er mig der har skrevet PB'er til pirat4ever.
Der er ikke tale om at pisse nogen op og ned af ryggen, på nogen måde. Vi synes det er prisværdigt at folk er aktive, på den ene eller anden måde. Jeg har gennem flere beskeder forsøgt at henlede pirat4evers opmærksomhed på at man ikke nødvendigvis er en god pirat fordi man skriver mange indlæg, men i højere grad skriver nogle gode indholdsrige indlæg.
Pirat4ever har skrevet 203 indlæg siden vedkommende blev oprettet som bruger den 31.august, dvs på ligeomkring en måned. Hvis alle disse indlæg var gode og indholdsrige indlæg var det fint, men det synes jeg personligt ikke det har været. Der har været alt for mange tomme oneliners der ikke har haft anden effekt end at spilde tid og serverplads - og i øvrigt trække debatniveauet. Dermed IKKE sagt at alle pirat4evers indlæg har været dårlige, der har været mange fine imellem - ligesom der har med mange andre brugere af forummet.
Vi har ikke lavet sitet for at det skal ende som useriøst chatside, men fordi vi vil skabe et slagkraftigt politisk community der sammen kan udvikle alle aspekter af fildelingen. Derfor vil vi gerne ha en høj standard for vores forum, og det er derfor jeg har sendt nogle få venlige, men bestemte, PM'er til pirat4ever. Jeg går udfra at andre brugere af PGs forum kan se fornuften i dette.
Hvis nogen brugere føler sig trådt over tæerne pga dette, er de velkomne til at lade være med at bruge vores side...
Godnat.
IP
-pirat4ever-
10-05-2004, 07:52 AM
Hmmm. Ved sikke hvad der sker for dig.
Har svaret på mange spørgsmål, konstateringer osv osv, og startet nogle tråde selv, men ingen der støder nogle eller andet.
Jeg kan ikke se hvad der menes i at det er forbudt at deltage aktivt i debatterne.
Jeg har skreven over 200 beskeder, så er det logisk at en 5-10 stykker vil falde lidt ud.
Jeg skrev hvad du mente med at jeg ikke skrev gode indlæg,og du skrev tilbage "omtrent alle dine indlæg"
Jeg er selv tildfreds med de indlæg jeg har lavet, og jeg syntes det er skam og ærgelse, at du kommer med en sådan kritik, som jeg syntes er ufortjent.
Hvis dette er den ånd, som medlemmer af piratgruppen.org har, så vil jeg stoppe med at bruge siden, og kritisere den i offentlig rum, for hvad er en side til folk, der ikke må skrive sin mening, lige meget hvad niveu man er på?
Arrow
10-05-2004, 09:02 AM
Det her synes jeg virker lidt mærkeligt.
Undertegnede har ingen insigt i hvad det er der er blevet skrevet mellem andre parter, men man starter med at kunne se et billede.
Mit generelle indtryk er at -pirat4ever- har skrevet indlæg af forskellige karakter. Nogle indholdsrige, nogle der var knapt så indholdsrige og nogen uden et godt indhold. Dette betyder dog ikke nødvendigvis at de var uden betydning. Indhold kan defineres forskelligt, mest som noget der har relevans til tråden. Men hvis man nu går off-topic i en tråd, og evt. laver lidt humor behøves det jo ikke at være negativt. Andre indfaldsvinkler i tråde kan måske også virke ikke-indholdsrigt, men kan stadigvæk have relevans for ham/hende der har oprettet tråden (oftest et spørgsmål eller en mening). Dette vil oftest være brugbart på et eller andet niveau. Oftest er det eneste ubrugelige, det der skrives i en svinende tone (read: skrevet af en lamer). Alt andet kan i langt de fleste tilfælde bruges.
Infantprodigy, nu skriver du at det optager serverplads. Det ville faktisk være en stor fordel hvis du samtidigt gad beskrive det lidt nærmere. Jeg HAR læst et andet sted at Piratgruppen har en begrænset mængde serverplads til rådighed. Men foklar ærmere. Er forummet problemet? Er der andre unødvendige ting på siden som nemt kunne spares væk? Hvor meget serverplads har i egentlig til rådighed? Kunne du evt. fortælle hvor meget indlæg forummet indtager per dag (altså hvor mange kb skrives der for på forummet hver dag)?
Jeg synes på ingen måde -pirat4ever-'s indlæg har været spildte (undtagen nogle få evt. da jeg ikke kommer overalt i fora, og han har måske et par smuttere som han selv påpeger. Antallet vil jeg komem helt nærmere på, da jeg ikke kender det. Men hvis det er små korte indlæg, kan det jo ikke være det helt store). Selvfølgelig kan sådan nogle kommentarer blive et problem i længden, men jeg føler ikke rigtigt at du har grebet det helt korrekt an. At antaste enkelte brugere var måske ikke helt det bedste. Man kunne evt. selv oprette en tråd hvor man skrev problemet (ikke en sticky, folk læser dem sjældent). Hertil ville genrel debat være et godt sted, men siden den ikke eksisterer mere måtte der findes et alternativt forum (jeg tænker ikke på 'beskeder fra piratgruppen' da jeg mener det skal være mere fremadrettet mod brugerne, altså nærmest en personlig opfordring og ikke en opfordring fra gruppen. Tror effekten derved vil være større).
Dette er naturligvis kun sådan som jeg ser på det.
Og til -pirat4ever-, håber du bliver :wink:
Mvh. Arrow
Klawz
10-05-2004, 09:48 AM
Jeg vil gerne give et lille indspark til diskusionen.
Jeg ved ikke om Pirat4ever ville have reageret lige så kraftig på at modtage en PB/PM fra almindelig bruger af forummet, som ved at modtage den fra en admin/redaktør. I den forbindelse er det nødvendigt at huske, at selvom folk ligger et stort stykke arbejde i at redigere forummet, så er de (vi) fortsat berettiget til at have vores holdninger og naturligvis give udtryk for disse.
En konsekvens af dette er, at vi risikerer at der bliver redigeret forskelligt under de forskellige redaktører (i de forskellige tråde), og en anden konsekvens er, at folk vil opfatte vores holdninger som mere "officielle" end andre brugeres. Det er naturligvis ikke tilfældet. Hvis der kommer officielle henvendelser fra folkene bag piratgruppen, så gør vi naturligvis tydeligt opmærksomt på det.
Jeg vil ikke gå ind i en diskussion om hvorvidt Pirat4ever skriver for mange ligegyldige eller dumme indlæg eller om InfantProdegy har faret for voldsomt frem overfor pirat4ever. Det ville nemlig udvikle sig til en diskussion om hvorvidt konkrete indlæg er ok eller ikke ok, og om hvor mange af disse det er tilladt at skrive - den diskussion er kun egnet til at skabe splid mellem os, og det er der ingen (måske APG?) som ønsker. Jeg kan blot konstatere, at Infantprodegy mener, at Pirat4Ever skriver for mange ligegyldige/latterlige indlæg, og at Pirat4Ever føler sig "truet" af henvendelsen fra Infant. Hvordan kommer vi videre herfra?
Jeg vil stille et spørgsmål til begge parter i "konflikten".
InfantProdegy: Kunne du have henvendt dig til P4E på en bedre måde? Lige gyldigt hvad pointen med din henvendelse var, kunne denne pointe så have været fremmet mere, ved en anden "tone"?
Pirat4ever: Hvordan kan 5-10 indlæg "falde ved siden af". Går det nogen gange lidt for hurtigt? Ville dine gode pointer går bedre ind hos folk, hvis pointerne ikke blev forplumret af de indlæg som "falder ved siden af"?
Til jer begge: Det virker som om P4E føler, at Infants henvendelse "falder ved siden af", og P4E reagerer meget kraftigt på det. Det betyder vel også, at P4E kan se, hvorfor selv et enkelt indlæg som falder ved siden af, kan være et problem. Det betyder vel også, at Infant kan se, at pointen går bedre igennem, hvis man overvejer hert enkelt indlæg nøje - både mht. indhold og tonen.
I ved formentligt godt begge to, men nogen gange skal man lige have det at vide!
-pirat4ever-
10-05-2004, 11:33 AM
Pirat4ever: Hvordan kan 5-10 indlæg "falde ved siden af". Går det nogen gange lidt for hurtigt? Ville dine gode pointer går bedre ind hos folk, hvis pointerne ikke blev forplumret af de indlæg som "falder ved siden af"?
Der er altid mulighed for at jeg, og andre, kan misforstår noget. Jeg mener bare, at en hvis fejlprocent vil forkomme, da vi er mennesker der har hver vores habitus* at se ud fra. (*livs erfaring mm)
SÅ det er logisk, tror jeg, at denne fejlprocent ligger på de omkring 2-3 %.
Grunden til at jeg er lidt negativ over den besked er at han/hun kritisere mine indlæg som gennerelt, og jeg har, lagt en del tid i det fordi jeg syntes denne side er god og har muligheder, og jeg vil gerne hjælpe.
Jeg hæfter mig dog meget ved det Arrow skriver, og syntes at arrow har nogle meget gode pointer.
Og til spørgsmålet hvorfor jeg tager det nært, er at en admin/coadmin kontakter mig og selvom i har ret til egen mening, har en "indflydelsesrig" person mere magt/kræft bag sig.
Derfor, om i vil eller ej, representere de der har admin status mm. en helt anden rolle end personligt.
Hvis jeg var bleven kontaktet med beskede "Jeg syntes dine indlæg ikke er indholdsrige, jeg henviser til følgende indlæg: (nogle links) som bla. mangler : (begrundelse), jeg vil gerne høre din mening om dette."
Så havde jeg haft en mulighed for at argumentere min sag. Men "generelt dårlige indlæg", holder ikke. Konstruktiv kritik er jeg gerne modtaglig for.
Samtidig vil jeg gerne pointere følgende facts i vores diskution:
Pirat4ever har skrevet 203 indlæg siden vedkommende blev oprettet som bruger den 31.august, dvs på ligeomkring en måned
34 dage, 203 indlæg er 6 indlæg om dagen.
Dvs. deffination af meget på dette forum er 6 indlæg om dagen.
Der har været alt for mange tomme oneliners der ikke har haft anden effekt end at spilde tid og serverplads
Denne holder ingen steder.
Brug www.freepaq.dk i stedet, det koster 240kr om året med uendelig plads på serveren og uendelig traffik.
Jeg er ikke intereseret i at "debatere" dette emne mere, for mit indtryk er at dette er en meget personlig holdning, men jeg vil råde alle admins, coadmins osv. som har størrer indflydelse end almindelige dødlige brugere, at vurdere om de skal lave en seperat bruger til debat.
Arrow
10-05-2004, 04:18 PM
Synes egentlig at det lyder som en fair aftale, der på www.freepaq.dk! Hvis i har problemer med plads i piratgruppen, synes jeg da det var værd at undersøge, om det kan betale sig at skifte leverandør :wink:
Arrow
Jowls
10-05-2004, 06:46 PM
...freepaq...
Det er faktisk ret godt klaret, at de kan gøre det for den pris og stadig leve af det. Er der nogen "bagside" ved tilbudet? Jeg må indrømme at jeg ikke lige kunne få øje på noget....
-pirat4ever-
10-05-2004, 10:41 PM
Jeg har haft freepaq som hjemmeside i 3 år nu, i starten var siden ofte nede om søndagen, men nu er der ingen problemer.
Jeg bruger dog nu kun siden som email klient, for man kan lave alle de mails man vil gratis.
Så nej, jeg har ikke observeret nogl form for triste ting, udover deres login side kan være nede en sjælden gang imellem.
Understøtter alle mulige formater som mysql. osv
Infant Prodigy
10-06-2004, 02:29 AM
Så må jeg vel hellere lige svare (det skal lige siges at evt ventetid før jeg svare de næste par dage skyldes arbejde...).
Først og fremmest vil jeg sige at jeg da håber at P4E bliver på sitet, P4E har skrevet masser af gode indlæg,
jeg synes fx. at dette indlæg er rigtig godt:
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=137&highlight=
Jeg kan godt se det problematiske i at man ikke kommer med konkrete eksempler, men som du selv siger: der har været nogle (hvor mange er vi sikkert uenige om) der faldt udenfor...
At min tone kunne have været pænere må jeg da give Klawz (den åndelige leder og dialogskaber) ret i. Det kan bare godt være RET frustrerende at være admin på dette site: et job hvor jeg, og flere andre, bruger al vores tid, minus job, søvn og mad, foran computeren, på trykkeriet, i telefonen og til møder, for at køre Piratgruppen og Piratgruppens website,
og så opleve noget personer (ikke lige P4E) være røvligeglade med vores indsats for fildelingen...
Derfor bliver indlæg, mails og PM'er ikke altid holdt i en "hippy-happy-lad-os-være-venner"-tone, desværre.
At P4E føler sig trådt på er vel til at forstå - det ville mange vel blive hvis en admin påtalte noget som den pågældende admin mente var forkert/åndssvagt. Det var egentligt ikke som admin jeg skrev de PM'er - det var fordi jeg personligt synes at der var for mange indlæg hvor at indholdet ikke lever op til den standard som jeg ønsker for dette forum, både som admin og personligt.
At P4E vælger at kalde overskriften på sit indlæg: "Piratgruppen kritiserer os medlemmer på siden" synes jeg tilgengæld er grotesk. For det første er det 1 admin ud af mange der har skrevet PMen, for det andet skrev jeg den som privatperson og ikke som admin, altså ikke som en officiel henvendelse fra PG (den tar jeg på mine skuldre, at jeg ikke formulerede det ordentligt til P4E) og for det tredje, og absolut væsentligst, er det 1 (eet) medlem af forummet på næsten 600 medlemmer jeg kritiserer. Så den holder altså absolut ikke vand...!
At P4E derudover vælger at offentliggøre en diskussion vi har igang, inden jeg har afvist at diskutere synes jeg er ekstremt åndssvagt, og en ting der gør at P4E ikke lige skal regne med at jeg betror ham noget i den nærmeste fremtid...
Ligegyldig hvad er jeg ikke interesseret i at denne konflikt skal fortsætte:
1) Jeg gider ikke give APG-svinene og deres latterlige stik-i-rend-drenge af nogle små studentersvin (vent til vi møder jer i en tom gyde...) glæden ved internt splid mellem fildelere.
2) Jeg har givet udtryk for min mening om P4E's mange indlæg: Jeg finder nogle af dem gode og nogle af dem dårlige/indholdsløse, og jeg mener at P4E bør bruge 5 minutter på lige at tænke på om det indlæg P4E vil skrive, bidrager til noget fremadrettet på forummet..
3) Jeg erkender at jeg kunne have håndteret det bedre, så jeg mener jeg har bidraget med min del af imøådekommenheden, og at jeg med dette indlæg forsøger at indgå et kompromis og opnå fred.
Ang serverplads: kommentaren var ment som et hint til at jeg reelt mener at nogle af P4Es indlæg var decideret spild af serverplads, selvom de nærmest intet fylder. Vi har intet problem med serverplads, men har tidligere haft problemer med båndbredden hos vores host... Hvis nogen har serverplads og båndbredde til et mirrorsite, så smid en mail ...
Jeg håber inderligt at denne debat kan begraves langt væk meget hurtigt - vi kunne istedet bruge tiden på at finde ud af hvad vi nu skal downloade af copyright-beskyttet materiale...
Et bat i hånden, holder fogeden fra døren...
IP / med håb om snarlig fredspibe...
PS: for at undgå misforståelser: dette indlæg er skrevet som PRIVATPERSON og IKKE som admin i piratcrewet....
-pirat4ever-
10-06-2004, 07:11 AM
Vil igen påpege, at når man har admin status har det man siger og det man gær meget mere effekt, end almindelige brugere, om i vil det eller ej.
Dette er vel en "naturlov" :(
Ordentlig tale og konstruktiv kritik er vejen frem.
"case closed" 8)
Strictly
10-06-2004, 07:31 AM
IP / med håb om snarlig fredspibe...
Hej IP. Er du ham fra Rejseholdet? :wink:
Bitforstyrret
10-06-2004, 11:29 AM
jeg vil bare indsparke en tak til de mennesker der gider at bruge deres tid på at administrere dette board :D
Det kan være et ualmindeligt tidskrævende og opslidende job... Ikke fordi det er fysisk hårdt eller noget.. men fordi disse boards på et eller andet tidspunkt kommer til at tiltrække mennesker der i vildskab (og med fuldt overlæg) voldposter fejlplacerede og eller meningsløse indlæg.. De samme mennesker vil vræle op om demokrati på debatten, og kræve deres ret til at poste som det passer dem. Måske vil de ovenikøbet kaste svinede gloser efter adminner og meddebatører fordi de bliver irettesat.
Når man først når dertil hjælper intet andet end at smide de pågældende mennekser på porten, og med IP spærringer forhindre at de opretter sig igen.
P4E.. > Det ovenstående var ikke på nogen måde rettet imod dig, Det jeg har læst af dig har overvejende været godt og gennemtænkt.
Mvh.
BitForstyrret
Admin-andetsteds
piraz
10-06-2004, 11:52 AM
Til sidst vil jeg lige komme med en opfording (til alle!)
Begræns 1-linerne, det er pisse iriterende at se der er kommet svar i en tråd man følger og så er bare en 30 tegns sluder for en slader.
TNB_Dominic
11-16-2004, 06:31 PM
enig med piraz... hvis man bare bliver nødt til at skrive ind til et emne, så sørg for at det ikke er en "sludder for en sladder"
kan i ikke lide mine små beskeder?
mail mig på TNB4@hotmail.com
berzerk
11-16-2004, 07:00 PM
Denne side kunne være en udemærket og savlig mulighed for at høste erfaringer og idder fra andre "pc nørder"-MEN jeg må sku indrømme at jeg begynder at syntes at emnet "pirateri" mv.begynder at være en smule udtømt-det virker somom at at folk bare sviner agp og andre med tilhørende meninger til (de fortjener det måske nok)men kunne man ikke prøve at holde sine meninger derom en smule tilbage-mener,vi er nok enige med hinanden herinde,men derfor er der jo ingen grund til at "spolere en ellers udemærket side med den slags pladder og plads fråseri.
Prøv istedet at komme med noget konstruktivt ,det være sig,fx sikkerhed mod agp mv.-eller er emnet ved at være opbrugt?
Christian
11-16-2004, 07:04 PM
Jeg prøver ihærdigt at muge ud af det værste lo** som folk poster på forummet, men til tider oversvømmes alle sektioner med nytteløse indlæg og one-liners, jeg hader der *grrrrrrr* :roll:
IWillRipYou
11-30-2004, 10:43 PM
Helt seriøst hvis der var nogen der begyndte at brokke sig over at 2-3% af mine indlæg var uden indhold og folk begyndte at brokke sig over småting som det, ville jeg fandme også blive pissed.
Jeg vil oprigtigt mene at Pirat4ever er den der har svaret flest gange og givet mig de bedste svar på nogen af mine spørgsmål. Efter min mening kommer nogen af de bedste svar fra ham og skulle der vælges en "Pirat Of The Month" ville jeg da stemme på ham. Fatter ingenting af hvorfor Christian og Infant går på heksejagt efter en af de bedste og mest aktive brugere vi har? Andre der kan se at det er totalt absurd?
Men nu har i jo så opnået at kyle ham ud af forummet, bravo? Hvem er den næste?
Hvis jeg skriver for mange inlæg med ingen indhold som i så fint siger, så sig det pænt til mig i en PB i stedet for at svine mig.
Tak
PackedManiac
11-30-2004, 10:50 PM
P4E er smidt ud. Good riddance, siger jeg.
Dette her forum trænger til at blive modereret noget mere. Vi er efterhånden ved at blive mange, og så nytter de små intetsigende off-topic indlæg/tråde - som P4E bar en stor del af ansvaret for - at blive lukket. Jo, de var sjove i starten og det var hyggeligt, men jo flere man bliver, desto hårdere skal reglerne altså også være.. ellers bliver det alt sammen for rodet.
Christian
11-30-2004, 11:03 PM
P4E er smidt ud. Good riddance, siger jeg.
Han blev ikke smidt ud, men valgte selv at forlade PG.
Jeg vil oprigtigt mene at Pirat4ever er den der har svaret flest gange og givet mig de bedste svar på nogen af mine spørgsmål. Efter min mening kommer nogen af de bedste svar fra ham og skulle der vælges en "Pirat Of The Month" ville jeg da stemme på ham. Fatter ingenting af hvorfor Christian og Infant går på heksejagt efter en af de bedste og mest aktive brugere vi har? Andre der kan se at det er totalt absurd?
Det er sq rart at vide at P4E kunne give dig nogle svar på de spørgsmål du har stillet. For mit vedkommende, og jeg tror også godt at jeg kan tale på vejene af Infant P, at vi ikke har haft gang i en heksejagt. P4E oprettede noget nær 3-4 individuelle tråde om hvordan forummet stinker i den forstand det modereres og hvor dikatorisk vi, især, jeg er. Han tændte bålet og blev ved med at trække flere ind i debatten og dermed hældte benzin på bålet.
Det er på den anden side ærgeligt han gik, og han gik frivilligt, fordi han lavede nogle gode indlæg ind imellem og hjalp folk, men på den måde han følte sig trådt nægtede han at se fremad med altid bagud hvis du forstår.
Hvis jeg skriver for mange inlæg med ingen indhold som i så fint siger, så sig det pænt til mig i en PB i stedet for at svine mig.
Det var ikke hans indlæg uden indhold som fik ham til at gå i sidste ende, men hans modvillige karakter til at holde sig indenfor grænserne af fora'et mhp. attitude og rebelskhed etc.
Infant Prodigy
12-01-2004, 04:20 AM
@IWillRipYou:
Du skriver:
"Helt seriøst hvis der var nogen der begyndte at brokke sig over at 2-3% af mine indlæg var uden indhold og folk begyndte at brokke sig over småting som det, ville jeg fandme også blive pissed."
Klart - det var bare ikke det der var tilfældet. I denne konkrete sag mente jeg at procentsatsen var langt højere - det var derfor jeg i sin tid kontaktede P4E. Er enig med dig i at man ikke skal hænge sig i petitesser. Hvem af mig og P4E der havde ret er op til folks subjektive vurdering, og nok ikke noget vi kan blive enige om.
"Jeg vil oprigtigt mene at Pirat4ever er den der har svaret flest gange og givet mig de bedste svar på nogen af mine spørgsmål. Efter min mening kommer nogen af de bedste svar fra ham og skulle der vælges en "Pirat Of The Month" ville jeg da stemme på ham. Fatter ingenting af hvorfor Christian og Infant går på heksejagt efter en af de bedste og mest aktive brugere vi har? Andre der kan se at det er totalt absurd?"
Sorry, men jeg bliver altså nødt til at sige at jeg er ret uenig her. Jeg er på ingen måde gået på heksejagt. Læs selv her:
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?p=4245#4245
Hvis jeg var på heksejagt mod P4E ville jeg altså ikke søge kompromiser og indrømme egne fejl, som jeg gør i det indlæg.
"Men nu har i jo så opnået at kyle ham ud af forummet, bravo? Hvem er den næste?"
Han gik selv, han er på ingen måde blevet tvunget væk. Jeg er (helt alvorligt) meget trist over at han gik, jeg synes at mange at hans posts var gode, og splittelse gavner KUN en part, nemlig APG.
"Hvis jeg skriver for mange inlæg med ingen indhold som i så fint siger, så sig det pænt til mig i en PB i stedet for at svine mig."
Vi forsøger altid at tale pænt til folk.
Jeg håber at denne tråd snart vil dø, men jeg vil dog ikke låse den - synes folk skal have lov at komme med kritik hvis de har noget. Hvis folk ønsker at kommentere på vores arbejde kan de også sende en PM til en admin, eller maile til piraterne[at]piratgruppen.org.
TNB_Dominic
12-01-2004, 07:22 AM
Vil igen påpege, at når man har admin status har det man siger og det man gær meget mere effekt, end almindelige brugere, om i vil det eller ej.
Dette er vel en "naturlov" :(
Ordentlig tale og konstruktiv kritik er vejen frem.
"case closed" 8)
jeg må være ualmindelig dum, eller bare tungnem, men jeg fatter ikke hvad der fik P4F til at gå, når man kigger på hvad han skrev... nogen der lige kunne svare mig på det?
DennisN
12-01-2004, 04:01 PM
Synes det er ufatteligt man ikke kan stå sammen, men i stedet bruge tid på om en bruger har skrevet 10 "dårlige" indlæg eller en redaktør har slettet 10 indlæg for meget. Ta jer sammen og brug tiden og energien mod APG!
Synes det er et godt initeritiv med siden her men synes det er en rigtig dårlig ide vi skal bekæmpe hinanden her inde.
DennisN
darth raven
02-05-2005, 01:43 PM
hørt
og så vil jeg sige lad os ytre vores meninger men overhold dog de regler når nu vi er så mange men i p4es tilfælde så savner jeg ham lidt han havde gode argumenter for det han skrev og faktisk vil jeg på mine vegne sige han kunne skrive hvad jeg har problemer med at sige
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.