PDA

Se fuld version : Servere@Edonkey2k

XxX-Thomas-XxX
10-04-2004, 09:43 PM
Ja hvordan fungere de? har set man kan vælge dem ude til højre. men søger den på alle eller skkal man vælge en eller hva?

EDIT: det er edonkey jeg mener.. :oops:

Stanger
10-05-2004, 12:44 PM
når du vælger en server, søger du kun på den ene server men på de fleste servers er der rigtig mange pirater. Det er stort set lige gyldigt hvilken du vælger der vil altid være massere at vælge i mellem. Men hvis du ikke kan finde det du vil på den ene server kan du jo altid logge på en anden

birk
10-05-2004, 12:57 PM
Det er nu ikke helt rigtigt. eMule indeholder en mulighed for at søge på sverver (global) som søger på alle servere. Ellers kan du jo altid søge på Kad. :)

XxX-Thomas-XxX
10-05-2004, 02:37 PM
Det er nu ikke helt rigtigt. eMule indeholder en mulighed for at søge på sverver (global) som søger på alle servere. Ellers kan du jo altid søge på Kad. :)

Hvordan gør man så det`?

birk
10-05-2004, 05:25 PM
Tror vist billedet siger det hele ganske godt. Du vælger din søgemetode i 'Metode' og det er det hele. :)

Sådan er søgningsdelen i eMule (http://www.emule-project.net/home/screenshots/search.png)

XxX-Thomas-XxX
10-05-2004, 06:04 PM
Tror vist billedet siger det hele ganske godt. Du vælger din søgemetode i 'Metode' og det er det hele. :)

Sådan er søgningsdelen i eMule (http://www.emule-project.net/home/screenshots/search.png)

sry mener edonkey2k :oops:

migmigmig
10-05-2004, 06:51 PM
eDonkey2000-klienten:

Tryk på 'servers'-knappen, højre klik på den server du vil være connected til.

Mig bekendt kan man kun være connected til en server ad gangen.

For at det skal virke, skal der afkrydses i options/Advanced/Networks/eDonkey2000.

Bemærk, at du med eDonkey2000 v1.0-klienten altid er connected til Overnet, som ikke bruger servere.

Måske vil du endda opleve at dine downloads går hurtigere, hvis du ikke samtidigt connecter til det gamle eDonkey2000-netværk, men kører på Overnet alene.

jelos
10-05-2004, 07:48 PM
Tror jeg lige vil prøve, det med kun at køre på Overnettingen...

Prøv forresten, når I installere Edoneky 1.0, at skrive det samme i users og password, så har i proudgaven..