PDA

Se fuld version : NEM DVD ripper?

barca
10-04-2004, 07:42 PM
Hej som over skriften siger så skal jeg bruge et nemt program til at rippe en Orginal DVD (min egen)

Har brugt et program men det fatter jeg virkelig ik hvordan man bruger det for når man skal rippe DVD'en så¨kommer man ind på selve DVD'en og der kommer en masse mapper...

Helst et program som kan også tage undertekster med!

Programmet skal være fuld virsion
Skal være NEMT..

Har kigget i de andre tråde men blev helt forviret??

RC
10-04-2004, 10:43 PM
Det er sagt tidliger, men her er den igen: http://www.dvdshrink.org/what.html den kan opfylde dine ønsker.

barca
10-05-2004, 01:59 PM
kan du give en nem guide hvor man kan få undertekster med??

RC
10-05-2004, 02:11 PM
kan du give en nem guide hvor man kan få undertekster med??
det kunne jeg da godt, men der er en dansk hjælpefile/sprog til den, og hvis du bruger default, så kører det af sig selv, med alle funktioner s.s. Menu, sprogvalg, og andet godt. Jeg mener det er meget selvforklarende. Hvis du stadigt ikke kan få det til at virke, vil jeg foreslå PM-mail.

Acid
10-05-2004, 02:19 PM
Ellers så brug cloneDVD2 :P
Meget nem at bruge, og tager alt med, menuer tekst etc.

barca
10-05-2004, 03:29 PM
CLonDVD er trial!

barca
10-05-2004, 03:49 PM
den skal kunne lave Avi format og ik backup'er
Kan ik helt finde det som i snakker om med at sætte den på dansk!

Og når jeg vil lave en Backup fil så siger den er den er kopi beskyttet!???

jelos
10-05-2004, 04:01 PM
http://piratgruppen.org/article.php3?id_article=92

Prøv at følge den her guide..
Og dvdx 2.2 kan du finde på google.

Og hvis du ikke kan åbne filmen, p.ga. kopibeskyttelse, så start filmen i din dvdafspiller, så plejer man at kunne..

RC
10-05-2004, 05:27 PM
Hej som over skriften siger så skal jeg bruge et nemt program til at rippe en Orginal DVD (min egen)
Så må jeg jo have misforstået noget, du giver i mine øjne klart udtryk for en Backup, og ikke en convertering, det er et andet problem. Jeg vil anbefale dig et læse i div. conf. her, der beskrives convertering af DVD>AVI/Mpeg. Jeg gjorde blot opmærksom på et Free backup-program.

barca
10-05-2004, 09:45 PM
ogay så udtrykker jeg mig så nøjaigtigt som jeg kan :D

JEg skal bruge et program som kan lægge filmen og på avi format på MIN com.

Hvad er forskællen på Backup og Avi format?

Acid
10-05-2004, 10:21 PM
backup er en 1:1 kopi
Og avi er jo bare en film :P

Prøv at få fat i moviejack, et ganske glimragende prog, og skulle det være en trial, så må det vil kunne fikses på en eller anden måde :wink:

barca
10-06-2004, 08:10 PM
jeg har prøvet moviejack men da jeg så at det var en trial så slettede jeg det!

Aldså hvad er forskællen på backup og Avi film???

Stampe
10-08-2004, 12:05 PM
Aldså hvad er forskællen på backup og Avi film???

Altså - så prøver jeg: en backup er en (nøjagtig/præcis) kopi af originalen i samme format som originalen. Avi er er format ligesom mp3 og mpg er det. DVD'er er IKKE i avi.format så ønsker du en film du har på dvd i avi-format skal du konvertere filmen fra dvd til avi. Hvis du derimod ønsker en kopi af din dvdfilm, så laver du en backup.

Man bruger vidt forskellige programmer til de to ting, men fælles for dem er at man altså er nødt til lige at sætte sig lidt ind i tingene. Specielt DVD to Avi kræver at man lige tænker sig om. I hvert fald hvis man ønsker et ordentlig resultet.

Guffe
12-27-2004, 09:20 PM
Men dvd-shrink er dejlig let :D Et af de lækreste programmer jeg har set :)