zpL
10-04-2004, 09:52 AM
Er jeg en af de eneste der mener at det er forkert at tjene penge på musikernes bekostning, når man tilmed kan tillade sig at vræle over at folk verden over brænder deres produkt? Lad mig tage eminem til et eksempel, da han lavede en sang om et pladeselskab der ikke ville udgive en af hans sange pga provokerende og upassende tekst. Hvad FANDEN bilder de sig ind at lave om på en kunstners kunst? Dermed kan de også tillade sig at tage en vis %-del af hans pladesalg til egen konto?
Hvad jeg mener - APG og alle de andre fuckers burde lukke og slukke indtil den nok så rige musikbranche kan finde ud af at lave en ordentlig rip-block. Det kan seriøst ikke være piraternes problem at musik/filmbranchen kigger passivt til og scorer millioner på piraterne!
Der er en mangel på initiativ ved de gældende pladeselskaber, og det vil på ingen måde få mig til at købe en film eller en cd i en butik - hverken nu eller i fremtiden. Mig får de ikke røvrendt ved at lokke mig til at betale overpris. Så vil jeg hellere undværre.
Dette er postet i medhold til pirater, keep up the good work!
Hvad jeg mener - APG og alle de andre fuckers burde lukke og slukke indtil den nok så rige musikbranche kan finde ud af at lave en ordentlig rip-block. Det kan seriøst ikke være piraternes problem at musik/filmbranchen kigger passivt til og scorer millioner på piraterne!
Der er en mangel på initiativ ved de gældende pladeselskaber, og det vil på ingen måde få mig til at købe en film eller en cd i en butik - hverken nu eller i fremtiden. Mig får de ikke røvrendt ved at lokke mig til at betale overpris. Så vil jeg hellere undværre.
Dette er postet i medhold til pirater, keep up the good work!