PDA

Se fuld version : Musik på Ipod og tilbage igen?

askah
10-03-2004, 08:13 PM
Jeg har for nyligt anskaffet mig en ipod mini. Når man bruger iTunes, kan man kun uploade musik til ipod'en, og ikke downloade fra den. Er dettte problem noget der kan omgås på nogen anden måde, en at bruge den "bærbare harddisk" - Funktion som ipoden også har, da denne måde ikke er hensigtmæssig, fordi man på forhånd skal vide nøjagtig hvilke filer det er man vil transportere?

-askah

j0ppeman
10-04-2004, 10:11 AM
Du skal bare gøre de "hemlige" mapper synlige på din iPOD's drev :) så kommer der nogle mapper frem og så vil du kunne finde alle de ting der ligger på den.

askah
10-04-2004, 10:41 AM
takker...

askah
10-04-2004, 01:14 PM
Nu har jeg brugt din metode, og har fundet det musik jeg havde liggende. Men det ligger jo på en lidt forvirrende måde, da alle filerne jo er splittet ud i forskellige mapper, der ikke ligger i noget system i forhold til album-navne. Jeg prøvede at bruge søge-funktionen til at finde filerne fra forskellige albums, men det er heller ikke en helt holdbar løsning, da nogle af filnavnene er lidt ændrede. Derfor er mit spørgsmål nu, om der findes et program man kan bruge til at tage filer til og fra ipod'en på en nemmere måde?

-askah

j0ppeman
10-04-2004, 10:18 PM
Du squ meget gerne have fået en CD med da du købte den

ellers kan du formentligt downloade noget software på apple.com

askah
10-06-2004, 10:47 AM
Ja, iTunes følger med på cd...
Men det er jo netop med iTunes at man ikke kan downloade musikken fra iPod'en til computeren...

-askah

jon1ya
10-08-2004, 08:52 AM
Understøtter iPods ikke firewire?

askah
10-08-2004, 10:21 AM
hmm.. jo hvorfor?