Se fuld version : LAN - hvilke konsekvenser for mig der holder det ??
walle
10-03-2004, 03:03 PM
Hej ..
Jeg er arrangør af et større netparty, vi har holdt det nogle gange, det er på min private adresse da vi har et forholdsvist stort rum netop til dette. Men jeg er meget i tvivl hvorvidt jeg skal forholde mig.
Til en orientering kommer der omkring 20-30 stks pr gang.
Lad os nu sige at det uventede og umulige sker at APG kommer forbi, hænger jeg så på alt hvad de har på deres diske da det foregår på min egen adresse eller er det kun hvad jeg har på mine egne?
På forhånd tak :?: :?:
1. Netpartyet.... GØR DET PRIVAT. Kun for venner, altså. Det resulterer i, at APG højst sandsynlig ikke finder ud af det, også er det privat, dvs. du distributerer ikke warez/gamez/moviez til alle. Præcis fordelen ved dette mindes jeg ikke, men den er der.
Alene det, at APG tvivlsomt finder ud af det, er en stor nok fordel til at gøre det. Der kan også laves en Pyramide form... du inviterer en, som spørger om en anden må komme med (som du så skal godkende/afslå).
Christian
10-04-2004, 09:35 AM
Antipiratgruppen må heller ikke deltage i dit LAN, hvis det er privat. Men hvis det er "offentligt", kan du ikke gøre så meget ved det.
Du står ikke direkte til regnskab for hvad andre folk har på deres harddisks, men du står til regnskab for hvad der bliver hentet via. Internettet som du står for (vil jeg tro).
APG har faktisk en guide over, hvad du må, og hvad du ikke må i forbindelse med et LAN-arrangement på deres hjemmeside, tjek det for at være sikker.
nοa
10-08-2004, 01:09 AM
du kan evt. skære netpartiet ned til 1 deltager, nemlig dig selv.. _sid alene_ Og du er sikker :D og ikk brug nettet self :)
Frem med battlefield, Desert Combat mod. En stor cola og popcorn ! 8)
1.
APG må ikke uden vidre komme på besøg på en pirvat add. .. så kan du godt sparke dem væk hvis de kommer.
De skal have et screendump eller lgn. fysisk bevis på i share
2.
Få evt. deltagere til at skrive under på at de ikke downloader / uploader og hvilke konsekvenser det vil få osv.
ps ret mig hvis jeg har fejl
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.