Se fuld version : SHAREAZA
BredBonny2000
10-02-2004, 08:52 PM
er der andre der bruger det i dk????
Bonux
10-02-2004, 08:58 PM
Jeg kender en der brugte det. :roll:
cezor
10-07-2004, 06:51 PM
jeg bruger det jeg sys det er fint nok, men bearShare er bedrer det henter både fra SHAREAZA, Lime wire og selvfølgelig bearShare user
Benno
10-20-2004, 12:44 AM
Det er da et upåklageligt program... open source er vel en god garanti mod spyware etc... og så advarer de imod at man skulle komme til at bryde ophavsrettigheder med det! Hvilket også gør mig sikker på, deres site er 'defaced' for tiden... af nogle der vil give omverden indtryk af at shareaza er en kriminel virksomhed... suk!
Kan desværre ikke vedhæfte et screenshot af sitet... men de får jo nok snart ordnet det igen... pt. er alt et link til installation af noget software, jeg i hvert fald ikke rører med en ildrager!!!
Anonymse
10-23-2004, 07:03 PM
jeg har nu brugt Shareaza i over et år og er godt tilfreds med programmet selv om der stadig er noget der virker kryptisk når jeg søger efter en tittel. så kan i hjælpe mig med følgende: "Some results are avaible, but were filtered out". Umidelbart meget forståeligt, men forståelsen glipper når jeg ved at jeg ikke har benyttet nogen form for filtereing :?:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.