PDA

Se fuld version : I/O error..hmm...

ArcaneDenial
10-02-2004, 01:13 PM
Vær hilset alle, og spørgsmål til en smule hjælp.

Det er for nyligt kommet til min opmærksomhed, og flere andre, at denne klassisk I/O fejl i Azureaus, har bragt stor død og pine.
Den opstod i dette tilfælde pludseligt, i en maskine der havde været vandt til at bruge azureus i længere tid uden problemer, men en skønne dag hvor den var sat til et simpelt download, modtog den fejlmeddelelsen:
"Fejl: IO error" da den skulle oprette et nyt download. Dette havde maskinen til min orientering, aldrig haft problemer med før? Heller ikke fra dette site, som normalt var blevet brugt (suprnova.org).

Nu blev der studeret på lektien af disse flittige mennesker, og gennem yderegående research, viser det sig, at det er en 'typisk fejl' åbenbart, der opstår når en tracker/seeder whatever, ikke er blevet sendt, eller filen der hentes er korrupt.

Der blev stillet nogle forslag til hvordan man kunne rette det i browseren. De blev alle fulgt.
Man foreslog en ny hjemmeside. Det blev fulgt.

Faktisk blev alt fulgt, men lige meget hvor mange forskellige sider, og lign. man prøvede, blev den frustrerende IO error i effekt.

Derfor spørger jeg nu, hvordan retter man sådan en fejl, der pludselig opstår fra den ene dag til den anden? Jeg håber meget på der skulle være nogle kloge hoveder derude, der ved mere om dette end vi, for der er som sagt tale om flere lader det til.
PS: Det ville være rart om svaret kunne blive givet på så 'dansk' som overhovedet muligt :)

På forhånd tak.
- Arcane.

ArcaneDenial
10-03-2004, 12:32 PM
Jeg kan så fortælle, at problemet er gået i orden, så i skal endelig ikke snuble over hinanden for at finde svar nu.

Det var blot et spørgsmål, om at fjerne samtlige midlertidige internetfiler, så virkede det. Hvor pudsigt.
Tænkte blot jeg ville dele det hvis der sad andre derude med lignende.
-peace.

PackedManiac
10-03-2004, 02:52 PM
Ved I/O fejl hjælper det også at reboote.

SkintMonkey
10-03-2004, 03:04 PM
Ved I/O fejl hjælper det også at reboote.

lol tror du ikke han har gjort det et par gange inden han søgte hjælp

ArcaneDenial
10-03-2004, 05:43 PM
Jo, det blev i sandhed prøvet par gange. Der er jo en del løsningsmodeller, men det var temp.filerne der gjorde tricket.

Men fint at bringe nogle flere ideer frem. Måske det kunne hjælpe nogle andre stakler der sidder derude og ikke kan få deres program til at fungere.