Se fuld version : Hvilken "browser" bruger du ?
The Galloping Goose
10-01-2004, 10:01 PM
Der er jo et hav af browsere "derude" hvilken bruger du ?.
Jeg bruger selv FireFox (1.0 PR).
http://www.mozilla.org/products/firefox/
ZuCkZ
10-01-2004, 10:34 PM
jeg bruger Mozilla, som desværre ikke står på listen..... der står vist kun Morzilla, som jeg ikke kender :)
The Galloping Goose
10-01-2004, 10:41 PM
jeg bruger Mozilla, som desværre ikke står på listen..... der står vist kun Morzilla, som jeg ikke kender :)
:oops:
Bonux
10-02-2004, 01:48 AM
Firefox sparker røv :mrgreen:
Arne-bjarne
10-02-2004, 02:00 AM
firefox
Arrow
10-02-2004, 09:17 AM
IE som den eneste indtil videre :D
Opera er dog akternativet hvis IE fucker op :wink:
Arrow
Elmegaard
10-02-2004, 11:35 AM
IE virker fint for mig.
Athas
10-02-2004, 11:56 AM
Firefox. Det irriterer mig at den fungerer så elendigt under GNU/Linux, men Galeon vil bare ikke bruge nogle kvalificerede fonte.
Firefox klart.
Har dog stadig IE liggende fremme til når jeg skal teste kompalitet på mine sider.
The Galloping Goose
10-02-2004, 01:45 PM
Firefox klart.
Har dog stadig IE liggende fremme til når jeg skal teste kompalitet på mine sider.
Jeg har også IE installeret endnu. Windows update kan tilsyneladende kun lide IE 8) .
Jowls
10-02-2004, 02:10 PM
Opera kører faktisk hurtigst på mit system, men Firefox har så mange fede features, at det opvejer det minimale hastighedstab. Det er altså bare det 21. århudredes browser. :)
I.E. har jeg ikke haft startet i månedsvis, men jeg gemmer den da til brug i de tilfælde hvor man er nødt til at gå ind på en sjusket programmeret side som ikke virker i andre browsere. Men eftersom min internet-bank virker perfekt med Firefox, så har jeg ikke haft behov for den i lang tid. Hvis den ikke ligefremt fulgte med Windows og var integreret i update-funktionen, kan jeg ikke forestille mig at mange gad downloade den.....
-pirat4ever-
10-02-2004, 04:28 PM
firefox har mange fede futures :D
popup killer, tabbing , skins, themes, adblock olugins osv osv.
Elmegaard
10-02-2004, 04:29 PM
Har lige downloadet Firefox idag, og er positivt overrasket.
Det der ADblocker, er det det samme som pop-up blocker? Og er pop-up-ting aktiveret hele tiden, eller skal man downloade extensions til den?
Forresten Jowls, bruger du Danske Netbank? Jeg kan nemlig ikke få det til at virke.
The Galloping Goose
10-02-2004, 09:40 PM
Har lige downloadet Firefox idag, og er positivt overrasket.
Det der ADblocker, er det det samme som pop-up blocker? Og er pop-up-ting aktiveret hele tiden, eller skal man downloade extensions til den?
Forresten Jowls, bruger du Danske Netbank? Jeg kan nemlig ikke få det til at virke.
Har du hentet 1.0 PR kan du slå Popupblokeren fra /til under Tools..Options..
web features .. så du skal ikke downloade extension :D
Har du hentet 1.0 PR kan du slå Popupblokeren fra /til under Tools..Options.. Du behøver nu ikke version 1.0PR.. det kan alle versionerne :)
The Galloping Goose
10-02-2004, 10:19 PM
Har du hentet 1.0 PR kan du slå Popupblokeren fra /til under Tools..Options.. Du behøver nu ikke version 1.0PR.. det kan alle versionerne :)
Takker :D har faktisk aldrig kigget efter den :lol:
nix0n
10-03-2004, 03:27 PM
nerscape .. .ej :P hehe .. næsten alle bruger firefox :D .. osse mig :D
Før i tiden brugte jeg opera :D
komas
10-11-2004, 01:54 AM
Firefox selfølgelig...
nix0n
10-16-2004, 08:43 PM
bruger firefox .. men søger nogle plugins t fks. at høre win media player ( fks. boogie tv ) -.. ??
GhozT
10-18-2004, 02:00 PM
Nu hvor afstemningen er slut ville jeg gerne sige at avant webbrowser er utrolig god..
TOTAL fejlfrit
og MEGA hurtig.. :D
avant ligner en kopi af IE, så hvis man vil skifte browser skal man gøre det HELT ikke halvt :D
skift til Firefox, du vil ikke fortryde :)
avant ligner en kopi af IE, så hvis man vil skifte browser skal man gøre det HELT ikke halvt :D
skift til Firefox, du vil ikke fortryde :)
Det eneste der er tilbage er at de kører på den samme engine ;)
Selv ville jeg gerne skifte til FireFox, men min computer er ikke så gode venner med firefox.
De plejer at lege den dejlige leg "Frys" som kræver genstart....
The Galloping Goose
10-18-2004, 07:00 PM
Selv ville jeg gerne skifte til FireFox, men min computer er ikke så gode venner med firefox.
Hvilken version prøvede du ?
Låste uden fejlmelding ?
Hvilken OS var du på ?
Håber du vil prøve igen :)
barca
10-18-2004, 08:13 PM
jeg bruger 2 EI og Firefox
Hvilken version prøvede du ?
Låste uden fejlmelding ?
Hvilken OS var du på ?
Håber du vil prøve igen :)
Har skam stadig 1.0PR på computeren, og bruger det også en gang imellem, f. eks til at tjekke mine sider, jeg kører window$ XP og der kan ikke komme nogen fejlmelding, computeren dør :)
KlAdc__
11-06-2004, 04:27 PM
Kald mig bare noob...men hvor kan jeg finde firefox og er der nogen stor forskel på den og IE :oops:
Jowls
11-06-2004, 04:33 PM
Her... http://www.mozilla.org/products/firefox/
Forskellen til I.E. virker ved første øjekast ikke kæmpe stor, men efterhånden som man vænner sig til den, opdager man en masse små detaljer ved Firefox som gør dagligdagen på nettet meget lettere.
:)
KlAdc__
11-06-2004, 04:39 PM
jamen tak for hjælpen. så tror jeg da jeg vil begynde at kigge lidt på det.. :)
The Galloping Goose
11-09-2004, 04:41 PM
Til jer der bruger FireFox .... Version 1.0 er nu final :D
squash
11-09-2004, 05:03 PM
jeg bruger Epiphany... Gnomes browser, der er baseret på mozilla.
BTW: Gnome er en linux desktop: www.gnome.org
Jowls
11-09-2004, 05:17 PM
Så venter vi bare på, at den kommer i Portage træet. Burde ikke tage lang tid.... :D
LykkeLamaen
11-11-2004, 05:50 PM
Så venter vi bare på, at den kommer i Portage træet. Burde ikke tage lang tid.... :D
Portage træet?? Hva er det??
BTW: Bruger selv Firefox.. Det slår IE med flere længder!!
Jowls
11-11-2004, 06:41 PM
Hvis man kører Gentoo Linux, så har ens PC et sytem indbygget som hedder Portage. Det er kort sagt en slags database som indeholder oplysninger om, hvor man finder og hvordan man installerer en masse programmer programmer - p.t. over 1000 tror jeg. Denne database kaldes Portage træet.
Fordelen ved Portage er, at man bare skal taste en enkelt kommando (emerge Firefox), så henter systemet selv det ønskede program fra nettet og installerer det.
Men som sagt er det kun for Gentoo....
LykkeLamaen
11-11-2004, 07:29 PM
Hvis man kører Gentoo Linux, så har ens PC et sytem indbygget som hedder Portage. Det er kort sagt en slags database som indeholder oplysninger om, hvor man finder og hvordan man installerer en masse programmer programmer - p.t. over 1000 tror jeg. Denne database kaldes Portage træet.
Fordelen ved Portage er, at man bare skal taste en enkelt kommando (emerge Firefox), så henter systemet selv det ønskede program fra nettet og installerer det.
Men som sagt er det kun for Gentoo....
Nice.. Det lyder dejligt nemt.. Har stadig windows.. Men overvejer kraftigt at skifte til linux.
The Galloping Goose
11-11-2004, 08:56 PM
Nice.. Det lyder dejligt nemt.. Har stadig windows.. Men overvejer kraftigt at skifte til linux.
Hvis du vil skifte så kan du hente diverse versioner af Linux her
http://iso.linuxquestions.org/
Jowls
11-11-2004, 10:20 PM
Ja, jeg har i hvertfald aldrig fortrudt mit skifte. Jeg har dog stadig en Windows-installation til at spille på... men det er også det eneste jeg bruger den til.
I øvrigt er Gentoo en af de lidt mere avancerede Linux'er og nok ikke lige den Linux, du bør starte med. Men det er sikkert den, du ender med 8)
Hvis du en dag beslutter dig for at tage springet og får brug for assistance, så prøv her: http://www.linuxin.dk/
IWillRipYou
11-11-2004, 10:26 PM
Jeg kører WinBlow$ og bruger IE, brugte Firefox og det er sku en overfed browser, men de andre brugere af min pc kunne ikke finde ikonet til Internettet... :roll:
Skifter sku nok igen... :!:
LykkeLamaen
11-12-2004, 06:32 AM
Hvis du en dag beslutter dig for at tage springet og får brug for assistance, så prøv her: http://www.linuxin.dk/
Jo tak.. Den vil jeg da lige kigge lidt nærmere på.. Takker mester!!
Opera, Mozilla og IE i nævnte rækkefølge.
Opera er totalt lækker (når den er registreret) med mulighed for let at slå GIF animationer, Java og plug-ins fra - og kun slå dem til når det er mest nødvendigt => ingen annoying blinkende reklamer :)
Men Mozilla's Flash Click-to-play (eller hvad den nu hedder) er også super :)
//michael
The Galloping Goose
11-17-2004, 05:42 PM
Nok en artikel om FireFox :)
http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2727694/
Nemeton
11-17-2004, 06:01 PM
FireFox all the way - på nær når jeg skal bruge mit Danske Netbank, den vil bare ikke under FireFox så der har jeg IE til at klare det.
Det undre mig godt nok rimelig meget at jeg ikke kan bruge min netbank under FireFox, når alt andet virker så kanon!
Jowls
11-17-2004, 06:07 PM
Måske burde du smutte ind og tale med Nordea - deres netbank virker fint på Firefox...
Divine Arrow
11-17-2004, 09:47 PM
Firefox... den er bare rar :D
Men er desvære nødsagdet til at bruge IE, en gang i mellem :cry: da jeg kun kan se mit fravær i IE...
:evil: damn you GASWeb :evil:
The Galloping Goose
11-17-2004, 10:14 PM
Firefox... den er bare rar :D
Men er desvære nødsagdet til at bruge IE, en gang i mellem :cry: da jeg kun kan se mit fravær i IE...
:evil: damn you GASWeb :evil:
Kontakt dem og spør' hvorfor du skal bruge et Micosucks produkt. $Bill Gates$ har sgi' da tjent nok 8)
k0f0eD
12-23-2004, 04:57 PM
Avant den er for nice! :D
Avant er så vidt jeg ved bygget over Internet Explore og som sådan deler sikkerhedshuller, bugs, css-fejl, og andet lort med den dåse tun vi alle kalder IE.
Christian
12-23-2004, 05:52 PM
Avant er så vidt jeg ved bygget over Internet Explore og som sådan deler sikkerhedshuller, bugs, css-fejl, og andet lort med den dåse tun vi alle kalder IE.
Jeg har aldrig fejl med CSS i IE, men derimod sker dette tit i FF.
komas
12-30-2004, 12:29 AM
dean
øhh... prøv at styre din brandert næste gang :lol:
Det er et dårligt trip mg og en kammerat har fået.. vi siger:
Og dean?, eller dean?, måske dean? og alt muligt med dean..
niqE
godt nytår..!
komas
12-30-2004, 12:36 AM
Det er et dårligt trip mg og en kammerat har fået.. vi siger:
Og dean?, eller dean?, måske dean? og alt muligt med dean..
niqE
godt nytår..!
hmm... det kan ikke være sundt.
så til det kan jeg kun sige: Du er da en vred ung mand.
Virtus
12-30-2004, 09:00 AM
Har lige fået geninstalleret hele systemet
Windows 2000 Pro Dk
Firefox 1.0 Dk
Thunderbirg Dk
OOO 1.1.4 Dk
:D
Lækkerhed.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.