PDA

Se fuld version : Nu stiger spilpriserne...

-pirat4ever-
10-01-2004, 09:09 PM
på computerworld.dk kan der nu læses, at spillende vil variger mere, dvs. at spillende vil stige og falde efter "kvallitet".
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=25405

Så er du klar på at give 700kr for et spil ????

Er dette en god måde at bekæmpe den stigende pirat kopiering ????

Jeg syntes det er groft. Hvordan skal unge, dvs. 12 årige bør få råd til et computerspil ???

Kan en mulighed være at man køber dem online hos fabrikanten og spare et mellemled ????

The Galloping Goose
10-01-2004, 09:29 PM
Hmmm lad mig tænke over det ...... har tænkt ...nej.

Jeg tror nu ikke priserne vil komme så højt op. Jeg køber normalt altid spil på nettet og "cheker" priserner her :

http://spilpriser.dk/forsiden.asp

(husk at se efter om prisen er inkl. forsendelse)

ZuCkZ
10-01-2004, 09:33 PM
det der vil bare øge pirateriet markant....

The Galloping Goose
10-01-2004, 09:41 PM

Måske ..men jeg tror det ikke... men jeg tror salget af spil vil falde og "pirateriet" vil få skylden.

Arrow
10-02-2004, 12:35 AM

Måske ..men jeg tror det ikke... men jeg tror salget af spil vil falde og "pirateriet" vil få skylden.

Som talt ud af min mund.

Nøjes dog med CS og de Xboxspil jeg har, det er fint nok til mig :D

Arrow

ZuCkZ
10-02-2004, 09:54 AM

Hvis et spil kostede så meget, ville jeg nemlig ikke engang tro at de pirater, der før købte nogle spil, ville gøre det mere. 700kr eller gratis er der stor forskel på.

-pirat4ever-
10-02-2004, 04:32 PM
Der er vel flere der vil vente med at købe spillende før de kommer på tildbud.

Håber, at spillende bliver solgt meget mindre og de bliver kopieret i stor brug, så spilfirmaerne bliver nød til at holde de priser som er nu.

I længere tid har spil jo lagt fra 450 til 499kr, men mit bud er at 350 til 400kr burde være max vejledende priser.

og ja, piraterne får sikkert skylden.

Brunse
10-05-2004, 09:32 PM
Hmmm lad mig tænke over det ...... har tænkt ...nej.

Jeg tror nu ikke priserne vil komme så højt op. Jeg køber normalt altid spil på nettet og "cheker" priserner her :

http://spilpriser.dk/forsiden.asp

(husk at se efter om prisen er inkl. forsendelse)

Hvis du har Visa eller noget lignende så brug internationale sider fremfor danske! Du kan sikkert spare et par procenter i forhold til www.spilpriser.dk ! Tjek -> www.play.com der er både PS2 og PC osv... ALLE priser der er inkl. levering!
Der findes også andre internationale sider men jeg synes den her er god og hvis du har et spg. og mailer det til deres kundeservice får man faktisk svar igen, jeg har oplevet at det er sjældent man får et svar fra andre sider! Go' fornøjelse...

The Galloping Goose
10-05-2004, 09:59 PM
Takker :D

lego
10-05-2004, 10:23 PM
www.amazon.uk.co kører også med nogle ret fede rabatter i forhold til her i danmark 8)

GhozT
10-21-2004, 12:31 AM
Tror helt klart at pirateriet går helt amok så...
For hvem fanden gider at gi 700 kr for et spil?
Sys allerede de 400-500 kr er meget..
Sikkert bare mig der er nærrig.. haha :D

x-killer
10-31-2004, 04:43 PM
hør her :x , verdens billigste(og måske også bedste!)
er da www.cdwow.com. Det ligger i england så du skal ikke betale told, de betaler porto og så koster de fleste spil højst 30 pund(næsten 300 kr du spare 200 kr). Også er der også cd'er til sådan ca 40 kr spare du. Der er kun få problemer, det er et meget lille udvalg(de har ikke band der synger på dansk). Og du skal have frem i visa. Men når alt det er sagt så er jeg altid vent tilbage til www.cdwow.com.