Se fuld version : Win xp SP2
Har lige prøvet på at installere sp2 til xp, hvilket der resulterede at min computer døde :shock: !!!
Sp2 valgte at fjerne en af mine partitioner og slette et par vigtige system filer... Ikke engang en omgang Repair kunne fikse det...
Er der andre der har installeret sp2 til xp, og er der også opstået problemer ved dette ? :?:
Arne-bjarne
09-30-2004, 08:44 PM
det lyder godt nok mystisk!! jeg har ikke haft det problem, men måske (ved godt det lyder dumt, han er jo en idiot.. eller?) skulle du spørge gates-fyren.. eller rettere sagt skrive til microsoft.. det er jo trods alt dem der står bag. ellers prøv www.eksperten.dk
ja det var da en mulighed, men har ikke interesse i at udsætte min com for sp2 igen !! Ellers en god ide at skrive til dem, men tror bare ikke man får svar igen ? :?
Ville bare høre om der var andre der havde samme problem :wink:
men på et eller andet tidspunkt må sp2 da være stabil, har hørt meget om hele arbejdspladser der er blevet nuked pga. sp2
The Galloping Goose
09-30-2004, 08:54 PM
Jeg installerede SP2 uden problemer. Kørte du en scan for spyware før du installered SP2 ?. SP2 bryder sig ikke om spy/adware under installationen.
hvis du kan skrive en fejlbeskrivelse som er så god at de nemt kan genkalde problemet så tror jeg nok du skal få et "tak, vi har fundet fejlen og arbejder på at læse den".. men hvis du bare skriver "det virker ik" så skal du ik regne med et svar....
Ikke så meget at sige... den låste bare under opstart efter installationen. så kom en skærm der sagde "FEJL" og så genstartede den :shock:
Og nej ingen spyware eller lign..
The Galloping Goose
10-01-2004, 11:22 PM
Har du en "legal" version ?, hvis ikke har du SP1 installeret ?.
Sp2 checker ikke om du har en "legal" version men det gør SP 1 , og har du ikke Sp 1 instaleret "ryger" den ned sammen med SP 2.
Chron
10-26-2004, 11:09 PM
SP2 checker din key om den er blandt de bannede keys.
Der skal man så bruge en keychanger hvis man er en af de uheldige.
Jo min xp er lovlig så problemet ligger ikke der...
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.