Se fuld version : Brændning af Playstaion spil
HAWK-Empires
09-30-2004, 04:16 PM
Hey! :)
Jeg har hentet playstation spillet "Crash Team Racing".
Jeg har downloadet en .ace fil, .ace filen indholder en .cue og en .bin fil, så kunne jeg bare godt tænke mig og spørge hvordan man brander den?
Tak!
Hey! :)
Jeg har hentet playstation spillet "Crash Team Racing".
Jeg har downloadet en .ace fil, .ace filen indholder en .cue og en .bin fil, så kunne jeg bare godt tænke mig og spørge hvordan man brander den?
Tak!
Åben dit favorit brænder program og vælg brænd image / åben image eller lign. Henvis så programmet til din cue/bin fil :P
(hvis du bruger nero skal du vælge bin/cue i åben diaglogen)
thats it :D
HAWK-Empires
09-30-2004, 05:06 PM
Der er bare et lille problem, den .bin fil fylder 705 MB og de CD'er jeg har kan der max være 700 MB på :?
Tak!
Der er bare et lille problem, den .bin fil fylder 705 MB og de CD'er jeg har kan der max være 700 MB på :?
Tak!
har du prøvet at brænde alligevel ? Det kan være at det kan være der. Muligvis skal du indstille dit brænder program til at overburne, men vil da ikke råde dig til dette da det kan ødelægge din brænder.... :?
Hvis du ikke har prøvet, så prøv at brænde den.
HAWK-Empires
10-01-2004, 01:37 PM
Jeg har prøvet at brænde det. Den kommer med en fejl der siger den har lavet en brandings fejl :!: :?
Tak!
Jowls
10-01-2004, 03:32 PM
Jeg har prøvet at brænde det. Den kommer med en fejl der siger den har lavet en brandings fejl
Hvis du prøver med en almindelig 700 Mbyte (80 min) CD, så går den sikkert ikke. Du skal have fat i en 800 Mbyte (90 min) CD.
jon1ya
10-07-2004, 02:00 PM
www.billigmedien.de
Der kan du købe dine cdér. billigt!
zita1
10-20-2004, 08:40 AM
www.nierle.dk
Her vil jeg mene at det er billiger end hos billigmedie
Zita
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.