Se fuld version : Langsom connect
Icebreaker
09-30-2004, 10:08 AM
Hej har et ret stort problem med det nye edonkey2000 når jeg starter programmet tager det evigheder om at connecte optil 15 min.
Før da jeg kørte med overnet var dette intet problem et logon tog max 30 sek.
Andre der har haft/har samme problem og er der eventuelt nogen der har en løsning?
jelos
09-30-2004, 10:52 AM
Luk din firewall ned, inden du starter edonkey op... Og start den igen, når den har fundet det den skal...
Jeg har f.eks. aldrig min firewall slået til, når jeg bruger edonkey..
Icebreaker
09-30-2004, 11:59 AM
Ok takker kan du så også svare mig på hvorfor den henter så langsomt? eller om det bare er mit net der suger MAX!
for omkring 3 uger siden sad jeg næsten konstant og hentede med 25-30 kb på overnet så for en uge siden begyndte jeg kun at kunne hente med 3-10 kb og nu har jeg så skiftet til edonkey2000 og det har ikke hjulpet!
har 256/128 internet
Hydromann
09-30-2004, 12:05 PM
jeg havde også samme problem med Edonkey 2000, den er syv år om at downloade men den ingen problemer har i at uploade og det er ikke så fedt.
Så jeg gjorde det at jeg skiftede tilbage til overnet 0.53, og så, blev det hurtigere igen.
Så min råd er skift dog tilbage til Overnet 0.53 beta
IT WORK´S
jelos
09-30-2004, 12:15 PM
Prøv i options/ network at sætte DL til 25 og UL til 7... Hvis du sætter UL for højt, dræber det din DL..
Bonux
09-30-2004, 03:05 PM
Jeg har f.eks. aldrig min firewall slået til, når jeg bruger edonkey..
Du er da ikke rigtig klog :shock: :shock:
Det du gør er at slå din xp firewall fra og tillader edonkey at gå igennem den software firewall man har installeret.
ul skal sidde på 10 og det er også fint nok med din forbindelse.
Jeg er mere fristet til at spørge om du har høj eller lav id ???
Icebreaker
09-30-2004, 06:07 PM
ID hvordan er det lige at jeg ser det?
100 år og 2 formiddage siden at jeg sidst brugte edonkey!
Hmm lidt underligt har kigget på min dload og upload og de er faktisk næsten lige store hele tiden når min dload er lav 1-2 kb så er min upload også lav og tilsvarende når min dload kommer op på hele 6-8 så ligger min upload også der oppe!
migmigmig
09-30-2004, 07:34 PM
'lavt' ID hvordan er det lige at jeg ser det?
I eDonkey v1.0-klienten hedder det 'Unreachable' og det står i nederste linie til venstre (med mindre der står 'Reachable' og alle er glade :D ).
Det er vanvid at køre uden firewall over længere tid.
Icebreaker
09-30-2004, 08:50 PM
der står reachable men jeg har stadigvæk en meget lille dload og de filer jeg henter skulle være nogen som der er en del der har!
migmigmig
09-30-2004, 09:39 PM
der står reachable men jeg har stadigvæk en meget lille dload og de filer jeg henter skulle være nogen som der er en del der har!
Hvor mange kilder er der på den enkelt download, over 100? Hvad sker der når du prøver at hente en noget populært, f.eks. sims 2?
jelos
10-01-2004, 07:57 AM
Hej...
Som tidligere sagt, bruger jeg ikke min firewall, når jeg f.eks. henter fra Edonkey, da den bremser det hele..
Men bruger den, når jeg surfer rundt på nettet.. Og hvis jeg får "besøg" af f.eks. en hacker, så skal han da være velkommen, jeg "deler" jo i forvejen.. :wink:
migmigmig
10-01-2004, 07:44 PM
Hej...
Som tidligere sagt, bruger jeg ikke min firewall, når jeg f.eks. henter fra Edonkey, da den bremser det hele..
Med andre ord mangler du at åbne firewall'en for de porte, som du bruger i eDonkey :)
Bonux
10-02-2004, 01:42 AM
Hej...
Men bruger den, når jeg surfer rundt på nettet.. Og hvis jeg får "besøg" af f.eks. en hacker, så skal han da være velkommen, jeg "deler" jo i forvejen.. :wink:
nej nej nej . Jeg græmmes :roll: :roll: :roll: :roll: :idea:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.