Se fuld version : Peerguardian er mystisk?? :?
Arne-bjarne
09-29-2004, 04:42 PM
jeg downloadede peerguardian her i forgårs og begyndte at bruge det.
det virkede fint, til jeg tænde min computer her til eftermiddag. hver gang jeg startede programmet poppede der et lille ikon på processlinien, intet andet. hvis jeg så førte musen henover ikonet, forsvandt det bare! jeg tror programmet lukkede ned, eller sådan. jeg prøvede at starte programmet flere gange, men med samme resultat.
da jeg kender en, der havde en virus som gjorde at han ikke kunne se Event manageren (ctrl+alt+del), blev jeg sgu paranois og afinstallerede programmet.
er der nogen der kan have en ide om hvad det kan have været?
barca
09-29-2004, 07:04 PM
gå ind i options og sig at den skal starte op hver gang windows startes!
Så hver gang du logger på din com, så minimere du boksen som poper op og så for svinder iconet ned på processer linien!
Arne-bjarne
09-29-2004, 07:38 PM
det havde jeg faktisk også gjort.. jeg havde også sagt, det skulle tjekke efter en ny definationsliste hver gang det startede op. så sagde det at det ikke kunne oprette forbindelse til serveren, og lukkede. jeg prøvede at starte det op igen, og resten af historien er så mit første post... meget mystisk :?
"hver gang jeg startede programmet poppede der et lille ikon på processlinien, intet andet. hvis jeg så førte musen henover ikonet, forsvandt det bare! jeg tror programmet lukkede ned, eller sådan. jeg prøvede at starte programmet flere gange, men med samme resultat.
da jeg kender en, der havde en virus som gjorde at han ikke kunne se Event manageren (ctrl+alt+del), blev jeg sgu paranois og afinstallerede programmet. "
Problemet er ikke at starte programmet, men at der ikke åbner sig noget vindue, og når jeg bevægede musen over ikonet på proceslinien, forsvandt det...
barca
09-29-2004, 08:02 PM
hmm her tror jeg er på bar bund! vil undersøge hvad der kan være galt!
Har du en fire wall?
Arne-bjarne
09-29-2004, 11:30 PM
jeg har Sygate personal Firewall og AVG antivirus
barca
09-30-2004, 10:24 AM
hmm prøv og Deaktivere din fire wall bare lige 10 sec og tjek om det `virker så?
ellers så prøv og unistall og instalere det igen! :D
Christian
10-01-2004, 01:14 AM
Lyt ikke til Barca, da det er forkert. Jeg havde netop det samme problem hver gang jeg startede PeerGuardian, men det var selvforskyldt.
http://www.ghosty.dk/billeder/pg-problem.png
Den røde markering (på billedet) viser den option du har kommet til at afkrydse. Det bevirker at man ikke kan se PeerGuardian på processlinien, når man har startet programmet. Du skal blot ændre den konfiguration til at være blank, så skal alt nok virke normalt igen.
Arne-bjarne
10-01-2004, 11:44 PM
det eneste problem var at jeg ikke kunne få det åbnet op overhovedet? S:
jeg kunne jo fint se ikonet på proceslinien, indtil jeg bevægede musen over det? så forsvandt det, pist væk?
Christian
10-02-2004, 01:41 PM
det eneste problem var at jeg ikke kunne få det åbnet op overhovedet? S:
jeg kunne jo fint se ikonet på proceslinien, indtil jeg bevægede musen over det? så forsvandt det, pist væk?
Jeg formåede at åbne PG vinduet inden det lukkede ned, og ændrede den option jeg nævnte før.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.