PDA

Se fuld version : Connection Rejected i PeerGuardian

Jens
09-28-2004, 09:15 AM
Jeg har lige fået installeret edonk for at skulle hente 2 afsnit af 24 timer som jeg ikke har set, meningen var at den så skulle afinstalleres igen da man læser en del om hvor slemme APG kan være. Jeg har installeret Peerguardian som anbefalet her på siden og Zonealarm Pro som jeg altid kører med, men jeg kunne i dag se at Zonealarm for første gang var blevet lukket og det kan jeg ikke tro andet end det er fordi jeg har kørt med edonk får denne besked i Peerguardian :
Connection Rejected: xxxxxxxxxxxx - rad.msn.com (MSN Add Servers) 1 ()
Connection Rejected: xxxxxxxxxxxx - Cydoor Technologies and Cydoor Technologies ()
og vil høre til om hvad der er sket?? har nu afinstalleret edonk igen for at være sikker.

Hydromann
09-28-2004, 06:11 PM
Du har intet at frygte den har blot blokkeret nogle reklame bannere, fra som du selv skriver msn og cydoor tech.

så du kan rolig installere edonkey igen, jeg vil dog anbefale overnet beta 0,52a da den er meget hurtigere til at downloade og uploader ikke nær så meget. !!!!OBS!!! Husk at set flueben i "Do not show files to enyone" da det minsker risikoen for at blive busted.

Jens
09-28-2004, 06:29 PM
Takker for svar jeg tror dog jeg undlader at installere det igen, da det eneste fjernsyn jeg har set det sidste år er serien 24 Timer, musik er mere mig og der hører jeg kun 8-10 navne og de laver så godt et produkt at jeg køber det org. fra Amazon hvert gang noget nyt udkommer, men forstår udemærket dem som ikke vil støtte de store com. selskaber der skider på deres kunstnere. Iøvrigt et totalt fedt board der er kommet op her med info om alt. :D

The Galloping Goose
09-28-2004, 07:08 PM
Det ikke dem der bliver blokkeret du skal være nervøs for, men dem der ikke bliver det
8) .