PDA

Se fuld version : Fejl ved forsøg på download fra suprnova

clone the shit
09-28-2004, 02:35 AM
Når jeg prøver at downlode fra suprnova får jeg en fejlmeddelelse (Unauthorized download) og så en lang tekst hvor der står blandt andet at norton kan være indstillet forkert. Jeg har prøvet at slå norton fra men uden held. Hvis jeg prøver at gemme distinationen og downloader derfra får jeg en anden meddelelse med rød tekst (Got bad file info)
jeg har prøvet forskellige downloadklienter. :cry:
HJÆLP hvad er der galt??

Arrow
09-28-2004, 10:54 AM
Har desværre ingen ide, men du kunne overveje at bruge en anden tracker imidlertidigt.

Jeg kan dog med næsten 100 % sikkerhed sige at problemet ligger på din computer, hvis det er en hjælp[;)]

GL med det.

Arrow

Anonymous
09-28-2004, 01:23 PM
Er det mig der har misforstået noget eller koster det penge at blive medlem på supernova.org?

CODAY
09-28-2004, 02:57 PM
Er det mig der har misforstået noget eller koster det penge at blive medlem på supernova.org?

det er dig den er i vejen med :D

PackedManiac
09-28-2004, 03:21 PM

Det gør det, men på suprnova.org er det vidst nok gratis :wink:

clone the shit

Prøv at disable din firewall midlertidigt.

Bugger
09-28-2004, 05:52 PM
Jeg havde samme problem. Prøv at gemme filen lokalt (højreklik og save as) og derefter dbklikke på den. Det virker.
B

Anonymous
09-28-2004, 07:17 PM

Det gør det, men på suprnova.org er det vidst nok gratis :wink:

clone the shit

Prøv at disable din firewall midlertidigt.
Ahh, suprnova.org så det lille "e" skulle bare fjernes, tak :wink: