Se fuld version : Nyt dansk site med ed2k og BT
Bonux
09-27-2004, 09:18 PM
Ja så er der nogen der har vovet pelsen igen. Lad os håbe det ikke går som det gjorde med Siffan, emuleportalen, edonkey2000. ect, ect
Check it out
http://www.multiportalen.dk/
-pirat4ever-
09-27-2004, 09:51 PM
Den side vil jeg da besøge for at se hvad der sker med den.
Ståhej skal der nok komme 8)
NeoDK
09-27-2004, 09:55 PM
Tjaaa, hvad skal man kalde det?
-Modigt?
-Naivt?
-Dumt?
At de tør gøre det.... :?
ZuCkZ
09-27-2004, 10:27 PM
jeg holder mig til de internationale, da deres Danske hjørner er fine nok til mig
Geeko
09-28-2004, 09:53 AM
den er allerede nede ? :?
Klawz
09-28-2004, 11:57 AM
Hvis det viser sig, at portalen er blevet lukket, så vil piratgruppen rigtigt gerne i kontakt med folkene bag sitet!
Det gælder iøvrigt også, hvis den bare kører rigtigt langsomt eller er nede pga. for mange brugere - det har vi stor forståelse for!
Hvis folkene selv læser dette, eller nogle kan hjælpe med kontakten, så kontakt klawz@piratgruppen.org
Daffydk
09-28-2004, 01:33 PM
Hejsa
:D
Siden er ved at skifte ip adresse og det tager lidt længere tid end forventet
Der skal nok komme en masse sjove ting ud af det her men grunden til at jeg gør det her er at prøve at provokere APG lidt og i det hele taget den danske skod lovgivning omkring fildeling
Hvorvidt jeg går med det ved jeg ikke helt endnu det kan være jeg får kolde fødder og lukker siden eller i hvertilfald den del af siden
jeg står helt alene om dette valg og jo det ville nok være en god ide at lave en eller anden form for forening eller fond omkring det meeeen jeg håber da på 110% opbakning fra jeres side hvis altså det når så vidt
Men sådan ligger landet lige nu og her
Mvh
Daffydk
http://www.multiportalen.dk
http://www.daterdk.dk
Skal nok skrive når siden er oppe igen men det forventes at ske i løbet af idag
-pirat4ever-
09-28-2004, 10:24 PM
Min moralske opbagning er der 110%
Held og lykke med det.
Daffydk
09-29-2004, 03:12 PM
siden er oppe igen
Siden kører som den skal nu sååå kig ind
www.multiportalen.dk
Daffydk
Daffydk
10-02-2004, 08:13 AM
Det er ikke mange der kigger ind på siden sååå interessen er nok ikke så stor med det danske fildeling eller osse er det fordi folk ikke lige kommer forbi denne tråd
nå men om ikke andet er så giver jeg siden en måneds tid og så kan vi jo se om den enten er lukket af APG eller om jeg selv har lukket den del af siden
Sååååå kig ind !
http://www.multiportalen.dk
Hvis i af en eller anden orsag ikke kan komme ind på siden eller at der er nogle fejl med hensyn til upload af torrents/Ed2k links så skriv lige i sidens forum ikk
Kommentar ris/ros modtages osse gerne..
Happy Ping.
Daffydk
Arrow
10-02-2004, 09:16 AM
Hey Daffy.
For det første et godt initiativ med multiportalen. Det er flot nogen gider at starte nogle projekter op.
Når det så er sagt håber jeg faktisk du opgiver projektet.
Ikke fordi jeg ikke støtter fildeling, men når man åbenlyst hoster torrents (eller giver muligheden for at uploade dem) er det lidt ligsom at invitere APG på besøg. Selvfølgelig skal der noget røre i andedammen herhjemme for at folk kan forstå mulighederne i p2p, og indse at pladebranchen er nogle svin (ja undskyld). Mern at gøre det på en måde hvor du risikere at ryge på røven, med en sidelukning og evt. en erstatningssag er ikke ligefrem det vi ønsker i sidste ende. Nu kan det jo godt være at Klawz ønsker en evt. sag som kan bruges mod APG, men tror nu nærmere vi er bedre tjent uden. Torrentfiler kan findes i rigelige mængder andre steder. Mht. apps og lign. til Edonkey lyder det dog ok og som en fin ide (har dog aldrig benyttet mig af Edonkey, men er sikker på mange andre gør).
Fortsat god vind :wink:
Arrow
Daffydk
10-02-2004, 10:10 AM
Jo jeg kan da kun give dig ret i det du skriver
Det har osse været min mening hele tiden at se hvad der sker men APG kan jo ikke have noget i mod linux feks. hvilket er lovligt at linke til
da det er opensource
men jo jeg ved godt hvad du mener og tjaa egentlig venter jeg bare og ser tiden lidt an og ser om der er behov for den type sider herhjemme i lille danmark
for ellers jo så er der et hav af andre sider på nettet man kan benytte sig af
men lad os nu se hvad der sker jeg giver det en måned og er der ikke sket noget så lukker jeg den del af siden ned igen
Daffydk
nix0n
10-03-2004, 04:48 PM
jajajaj
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.