PDA

Se fuld version : HVordan lader man være med at share på edonkey2000

XxX-Thomas-XxX
09-27-2004, 03:49 PM
:arrow: :arrow:

migmigmig
09-27-2004, 08:48 PM
Mig bekendt kan du ikke forhindre, at de filer du er ved at hente også bliver delt med andre.

Når filen er nede kan du flytte den væk fra incoming-mappn, også bliver den ikke delt mere.

ZuCkZ
09-27-2004, 08:57 PM
Hvorfor bruger du ikke bare KaZaA, hvis du ikke vil dele???

XxX-Thomas-XxX
09-27-2004, 09:02 PM
Hvorfor bruger du ikke bare KaZaA, hvis du ikke vil dele???

fordi så er der vel en større risiko for at blive taget...
er kazaa "sikkert"?

Bonux
09-27-2004, 09:15 PM
Du skal bare holde dig langt væk, hvis du ikke vil dele. :evil:

XxX-Thomas-XxX
09-27-2004, 09:17 PM

Tag det da roligt.. han vil da gerne dele men ikk alt hans stuff.. tror jeg

z33k
09-29-2004, 01:21 PM
jeg synes det er en god idé at man skal dele i edonkey, for ellers vil der jo ikke være nogle filer at dl hvis ingen delte!

Zordrack
10-12-2004, 04:31 PM
det nemmeste svar til dit spørgsmål er at det kan man ikke.

vil man ikke dele er ed2k netværket ikke noget man skal bruge.

du bliver tvunget til at dele dit temp direktiv. D.v.s de filer som du er ved at downloade lige nu skal du dele. ud over det er det en god ide generelt at dele på ed2k. også ud fra helt egoistiske grunde som at du bare vil have en hel masse ned lige nu.

en af de måder man for sources på er ved at folk henter fra en selv. og hvis ikke man deler ja så henter de jo heller ikke.

bruger du så f.eks. emule klienten vil du også optjene credits der gør at du kommer hurtigere gennem folks køer.

så del. det kan godt betale sig på ed2k.

nybruger
10-14-2004, 11:22 AM
Hvis du bruger edonkey / overnet findes der Leech versioner af programmerne.
MEN spørgsmålet er OM du vil bruge dem, P2P er jo baseret på at DELE, og hvis ikke man vil lege med, så synes jeg man skal lade helt være.

migmigmig
10-14-2004, 09:28 PM

Hvilke programmer tænker du helt nøjagtigt på?? eMule? :lol:

birk
10-14-2004, 11:19 PM

Hvilke programmer tænker du helt nøjagtigt på?? eMule? :lol:

Den vælger jeg at overhører migmigmig. :roll:

nybruger
10-20-2004, 09:54 PM
Der har altid været leech versioner af overnet, og edonkey. Jeg mener principielt ikke man bør bruge dem, da det ødelægger P2P communitiet. Men de findes.

De er cracket/patchet så man kan begrænse UL uden det går ud over DL.

Bonux
10-20-2004, 11:24 PM
Jeg forstår slet ikke hvorfor man er interreseret i sådanne programmer. :roll:

JMP
10-23-2004, 01:08 PM
Brug dog eMule der skal man dele på samme måde som i edonkey. men det er meget nemmere at sætte op der er bedre søgefunktioner og det virker bare.

Chron
11-01-2004, 10:23 AM
Du kan bruge et simpelt hex-search program til at låse din upload fast på et lavt tal uden at begrænse din download.
Jeg dømmer ikke om det er etisk korrekt i forhold til hele P2P princippet, det må folk selv gøre.

Af sådanne programmer kan jeg anbefale eksempelvis Cheat o matic, hvor du søger på en værdi, ændrer den, søger på den igen, og når den så er fundet kan du sætte værdien og låse den. Super smart.

Spanks
11-03-2004, 10:12 PM

Tag det da roligt.. vil da gerne dele men ikk alt mit stuff

Stuff?? :? eMule deler på ingen måde andre mapper end temp og incomming mapperne, med mindre du har sat den til at dele andre.

[//DoL\\] ~ Død over Leecherne :twisted:

MindWorX
11-03-2004, 10:23 PM
Det faktisk skræmmende at folk ovehovedet stiller sådan nogen spørgsmål... Et forum hvor fildeling er hele meningen, og så spørger man om hvordan man kan lade være... Forstår godt hvis folk ikk vil vise deres filer til andre, men man kan sku godt dele dem så programmet selv finder dem, uden at nogen andre glor... :S