PDA

Se fuld version : Trial acounts

night-blade
09-26-2004, 11:12 PM
Jeg har efter opfordring oprettet denne tråd.
Her kan man tilbyde andre personer trial acounts eller lign. i div. spil (almindelige, web baseret osv.)

Jeg vil starte med selv at tilbyde en trial acount i EVE-online som er et MMORPG som jeg synes er rigtig fedt.
For at få en trial acount skal i bare sende mig en PM med jeres E-mail adr. og jeres ønske om at få en trial acount i EVE.

Det næste er et web baseret spil der hedder Kings Of Chaos.
Det er et tur baseret spil der ikke nødvendig vis behøver at tage al jeres tid.
For at komme med i spillet skal i bare trykke på linket neden under.
http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=nk695p28
ps. i må meget gerne sende mig en besked inde i spillet så jeg ved hvem i er.
f.eks. at i brugte linket herinde på piratgruppen.org

Dogbert
09-27-2004, 02:01 PM
Trykker i på hans link, hjælper i ham med hans spam spil.

Så lad vær'.

Sender i ham jeres Email, for at få et Eve Account, kan han bruge jeres email, til at spille lidt ekstra for, og i får _IKKE_ en trial ud af det.

night-blade
09-27-2004, 06:58 PM
Nu tror jeg ikke på at du ved hvad spam det er ellers ville du ikke have brugt det ord her.

Og hvis du er så bange for at jeg skal sende dig en eller anden mærkelig e-mail så opret dog en ny som du bruger til alle sådan nogle til ting hvor du ikke er sikker på om det er noget true eller false shit du får smidt i hovedet.

Her sidder jeg og tilbyder folk at de kan have det lidt sjovt, bare lidt mere end de allerede har. og så kommer der sådan en negativ person som dig og sviner mig til og påstår at jeg sidder og laver noget ulovligt.
Hvem fanden tror du egentlig at du er.

Du har ikke engang nogen beviser for at jeg gør noget jeg ikke må.

Har du virkelig fået så mange spam e-mail og pis og lort så at du ikke tror at der er nogen som virkelig mener det de siger.

Brunse
09-27-2004, 09:16 PM
Nu tror jeg ikke på at du ved hvad spam det er ellers ville du ikke have brugt det ord her.

Og hvis du er så bange for at jeg skal sende dig en eller anden mærkelig e-mail så opret dog en ny som du bruger til alle sådan nogle til ting hvor du ikke er sikker på om det er noget true eller false shit du får smidt i hovedet.

Her sidder jeg og tilbyder folk at de kan have det lidt sjovt, bare lidt mere end de allerede har. og så kommer der sådan en negativ person som dig og sviner mig til og påstår at jeg sidder og laver noget ulovligt.
Hvem fanden tror du egentlig at du er.

Du har ikke engang nogen beviser for at jeg gør noget jeg ikke må.

Har du virkelig fået så mange spam e-mail og pis og lort så at du ikke tror at der er nogen som virkelig mener det de siger.

Kan kun give Night-Blade ret, jeg har modtaget en trial account i Eve-online og jeg skulle hilse at sige den mail jeg modtog, IKKE havde som helst med spam at gøre....

Du burde give dig selv et los i røven og sige undskyld til N.-B. og så derefter bede om en trial account til Eve! (hvis han da forbarmer sig over dig!)

Dogbert
09-29-2004, 06:48 PM
http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=nk695p28

Jeg tror ikke på links der indeholder følgende. (I samme Hyperlink)

1) Recruit
2) UniqID

Mig bekendt går Kingsofchaos ud på at få så mange til at trykke på ens link, for at opbygge en hær og så smadre andre. Medandre ord, et regulært spam spil, hvor folk spammer det link rundt omkring på nettet.

Jeg siger skam ikke du gør noget ulovligt, jeg opfordre bare folk til at tænke sig om, inde de trykker på et link, eller sender en mail, med noget information, i dette tilfælde, helt at lade være med at trykke på linket. Hvorfor linkede du ikke bare til forsiden istedet for til dit eget account?

Brunse, hvorfor fanden skal jeg be' om en trail til et spil, jeg har spillet og fandt kedeligt?

Og en undskyldning ? Det bliver fandme fra mine blå kolde læber du skal tage sådan en.

Brunse
09-29-2004, 07:34 PM
<------ Lyder fint med mig!

night-blade
09-30-2004, 07:23 AM
ja okay.

jeg kan da godt linke til deres forside.
www.Kingsofchaos.com

grunden til at jeg brugte mit link er fordi at så bliver spillet lidt nemmere.

bare lige så du ved det, så er jeg ikke en af dem der smider mit link ud til alle og enhver. hvilket er grunden til at jeg kun har en officer i spillet.
det her er det første forum jeg har lagt det på.