PDA

Se fuld version : ok?

isthis
09-25-2004, 04:36 PM
ok!? Jeg er jo vant til, fra Kazaa, at download er lige til uanset uploads.

så jeg, her i starten, NØDT til at vente på at min "upload" bliver så stor at der kommer gang i downloaden??

PackedManiac
09-25-2004, 11:33 PM
Ikke nødvendigvis. Lad være med at bruge den officielle klient. Der findes mange andre klienter derude såsom BitTornado, BitComet, Azereus, Burst!, G3, BitSpirit osv.

http://dessent.net/btfaq/

Læs overstående for at få mere at vide om BitTorrent. Din download speed afhænger også af hvor mange seeds og hvor mange lechers der er, og en masse andre ting. Finder du den rigtige 'tracker', så er du med garanti sikret top-hastighed.

Arrow
09-26-2004, 12:00 AM
Ikke nødvendigvis. Lad være med at bruge den officielle klient. Der findes mange andre klienter derude såsom BitTornado, BitComet, Azereus, Burst!, G3, BitSpirit osv.

http://dessent.net/btfaq/

Læs overstående for at få mere at vide om BitTorrent. Din download speed afhænger også af hvor mange seeds og hvor mange lechers der er, og en masse andre ting. Finder du den rigtige 'tracker', så er du med garanti sikret top-hastighed.

For ikke at glemme Torrent Topia, udemærket program med automatisk søgemaskine på Suprnova :wink:

http://torrentopia.org

Undertegnede bruger BitComet og Torren Topia. Ikke fordi den ene er bedre end den anden, men nogle klienter er bannede hos diverse trackers. Den Torrent jeg downloader nu f.eks. ligger hos en tracker der har banget Torren Topia, derfor BitComet lige nu :wink:

Arrow

Brunse
10-05-2004, 09:51 PM
ok!? Jeg er jo vant til, fra Kazaa, at download er lige til uanset uploads.

så jeg, her i starten, NØDT til at vente på at min "upload" bliver så stor at der kommer gang i downloaden??
Kom ind på en ordentlig tracker side...

www.torrentbits.org
elller
www.filelist.org

hvis de ikke virker så prøv .net i stedet...
Der downloader du gennemsnitlig med 180kb/s hvis din forbindelse ellers kan klare det! :wink:

Bonux
10-05-2004, 10:18 PM
hmm check lige om der er plads på siderne inden du linker. Jeg tænker på torrentbits..

Egentlig syntes jeg det er lamt kun at optage et begrænset antal folk. Hvad i al verden menningen ???

Brunse
10-05-2004, 10:27 PM
hmm check lige om der er plads på siderne inden du linker. Jeg tænker på torrentbits..

Egentlig syntes jeg det er lamt kun at optage et begrænset antal folk. Hvad i al verden menningen ???

Kend din side inden du brokker dig...

Hvis du tjekker ind på siden og bruger et par minnutter på at sidde og opdatere din browser bliver der som regel plads! De smider dårlige brugere ud konstant!!!

:evil:

PackedManiac
10-06-2004, 01:15 AM

Har du nogensinde hørt begreber så som serverplads og bandwidth..?? Personligt synes jeg at 100.000 brugere er rimelig mange. Kun de bedste bliver tilbage :twisted:

SkintMonkey
10-06-2004, 03:14 PM

Har du nogensinde hørt begreber så som serverplads og bandwidth..?? Personligt synes jeg at 100.000 brugere er rimelig mange. Kun de bedste bliver tilbage :twisted:

Yep :) og sådan skal det helst også være, kun de bedste og folk der gider uploade